Quote from Linnea Persson on 28 August 2007, 09:12Så gör jag, jättesvårt att hitta bra sport-bh om man har kupstorlek större och hyfsat liten omkrets under bysten, men jag tycker dubbla lager funkar kanon, lite varmt på sommaren bara.
Så gör jag, jättesvårt att hitta bra sport-bh om man har kupstorlek större och hyfsat liten omkrets under bysten, men jag tycker dubbla lager funkar kanon, lite varmt på sommaren bara.
Quote from Daniel Jernebring on 28 August 2007, 09:23Jag har inte så speciellt stor byst, kan jag ju inte påstå.
Jag har inte så speciellt stor byst, kan jag ju inte påstå.
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 09:40Måste få fråga...shock absorber..är de bra material? Jag hade en Champion för något år sedan som sög åt sig all svett på hela kroppen kändes de som. Den blev äcklig och tung! Däremot den jag använder nu Röhnich Super-x (något) tycker jag är super bra då
Måste få fråga...shock absorber..är de bra material? Jag hade en Champion för något år sedan som sög åt sig all svett på hela kroppen kändes de som. Den blev äcklig och tung! Däremot den jag använder nu Röhnich Super-x (något) tycker jag är super bra då
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 10:50Jag har shock absorber och tycker att den är bäst. Förut hade jag C kupa och den funkade utmärkt (nu har jag gått ver i vikt och har B kupa). Brösten rör sig knappt. Den är gjord av bra material och känns inte slaskig alls.
Det finsn ju olika modeller av
Jag har shock absorber och tycker att den är bäst. Förut hade jag C kupa och den funkade utmärkt (nu har jag gått ver i vikt och har B kupa). Brösten rör sig knappt. Den är gjord av bra material och känns inte slaskig alls.
Det finsn ju olika modeller av
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 10:56Gå in på timarco, de verkar ha ordentligt listning över alla storlekar och ha dem, dessutom har de tabellen och kodningen på vilke modell som passar till vilken aktivitet/kupstorlek - satt och jamförde med priserna på Runners store, som verkar ha lägre p
Gå in på timarco, de verkar ha ordentligt listning över alla storlekar och ha dem, dessutom har de tabellen och kodningen på vilke modell som passar till vilken aktivitet/kupstorlek - satt och jamförde med priserna på Runners store, som verkar ha lägre p
Quote from Linnea Persson on 28 August 2007, 11:49I vilka butiker hittar man shockabsorber? Jag var inne på timarco och tittade och det såg ju riktigt bra ut, tyvärr hade de inte min storlek så jag vågar inte beställa utan att ha provat, så jag vet vilken storlek som blir bäst .
Edit: Jag läste nog lite
I vilka butiker hittar man shockabsorber? Jag var inne på timarco och tittade och det såg ju riktigt bra ut, tyvärr hade de inte min storlek så jag vågar inte beställa utan att ha provat, så jag vet vilken storlek som blir bäst .
Edit: Jag läste nog lite
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 12:48Jag har faktiskt sett att Lindex börjat få in Shock Absorber också, vet inte om det är lokalt dock, eller om det gäller för hela kedjan.
Jag har faktiskt sett att Lindex börjat få in Shock Absorber också, vet inte om det är lokalt dock, eller om det gäller för hela kedjan.
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 13:12Borde gälla hela kedjan iaf de butiker som "har behåsortiment", kan ju skilja lite pga utrymme och annat?
Borde gälla hela kedjan iaf de butiker som "har behåsortiment", kan ju skilja lite pga utrymme och annat?
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 14:13Jag kan bara säga att om man bor på en mindre ort med ett "litet" Lindex får man nog räkna med att det inte finns!
Men man skall aldrig säga aldrig!
Jag beställer det mesta på nätet eftersom butikerna nära mig har dåligt sortiment och dåligt med storlekar
Jag kan bara säga att om man bor på en mindre ort med ett "litet" Lindex får man nog räkna med att det inte finns!
Men man skall aldrig säga aldrig!
Jag beställer det mesta på nätet eftersom butikerna nära mig har dåligt sortiment och dåligt med storlekar
Quote from Jonas Täng on 28 August 2007, 14:23antingen handlar man på nätet eller så passar man på när man råkar komma till ställen där det säljs... sporttältet på tiomila eller 25-manna t.ex. för oss orienterare... eller motsvarande på lidingöloppet eller göteborgsvarvet eller för den delen vasalopp
antingen handlar man på nätet eller så passar man på när man råkar komma till ställen där det säljs... sporttältet på tiomila eller 25-manna t.ex. för oss orienterare... eller motsvarande på lidingöloppet eller göteborgsvarvet eller för den delen vasalopp