Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 14:27Kan nog finnas ändå, bor på ett litet ställe och här hade vi nog shockabsorber på lindex.
Kan nog finnas ändå, bor på ett litet ställe och här hade vi nog shockabsorber på lindex.
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 14:30Ok.
Ja, för inte var där några bra BH på 5-dagars i Team Sportia-tältet alla fall!! :@
Ok.
Ja, för inte var där några bra BH på 5-dagars i Team Sportia-tältet alla fall!! :@
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 14:43Vid stora evenemang är det ju ofta EN kedja eller ETT märke som som sponsor har någon slags monopol på försäljningen.
Nu vid Tjejmilen var det väl Stadium och Nike? Eller var Stadium med förresten?
Märken med EN bra produkt, som inte är så stora kanske
Vid stora evenemang är det ju ofta EN kedja eller ETT märke som som sponsor har någon slags monopol på försäljningen.
Nu vid Tjejmilen var det väl Stadium och Nike? Eller var Stadium med förresten?
Märken med EN bra produkt, som inte är så stora kanske
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 14:56SARA: TACK för länken. Nu är det beställt en ny BH! 😀
Tur man hade ett presentkort och lite kampanjkoder - för nu blev det inte så dyrt. (t+)
SARA: TACK för länken. Nu är det beställt en ny BH! 😀
Tur man hade ett presentkort och lite kampanjkoder - för nu blev det inte så dyrt. (t+)
Quote from Jan Lundquist on 28 August 2007, 17:13Dessutom kan man handla ur Lindex hela sortiment på www.lindex.se
Dessutom kan man handla ur Lindex hela sortiment på http://www.lindex.se
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 17:42Var inne på lindex.se och kollade på sport-BH. Var det bara jag som inte hittade, eller kunde man inte välja kupstorlek? Jag tänker inte köpa en BH där alla storlek 75 har samma kupstorlek. Det passar garanterat inte mig.
Var inne på lindex.se och kollade på sport-BH. Var det bara jag som inte hittade, eller kunde man inte välja kupstorlek? Jag tänker inte köpa en BH där alla storlek 75 har samma kupstorlek. Det passar garanterat inte mig.
Quote from Jonas Täng on 30 August 2007, 09:18Lindex har inte speciellt bra sport-BH. Antingen finns de som du säger utan kupstorlekar, eller så har de för dålig support. Dessutom upplever jag i alla fall svegmarks sportbehåar jobbiga eftersom de har för långa axelband som inte går att reglera (iaf d
Lindex har inte speciellt bra sport-BH. Antingen finns de som du säger utan kupstorlekar, eller så har de för dålig support. Dessutom upplever jag i alla fall svegmarks sportbehåar jobbiga eftersom de har för långa axelband som inte går att reglera (iaf d
Quote from Sissel Svanøe on 30 August 2007, 13:44Har 75D/80C och har två SOC-bh:ar med "brottarrygg" och ett par stycken (okänt antal) Champion båg-bh:ar som jag är supernöjd med. Rekommenderas varmt!
Har 75D/80C och har två SOC-bh:ar med "brottarrygg" och ett par stycken (okänt antal) Champion båg-bh:ar som jag är supernöjd med. Rekommenderas varmt!
Quote from Funbeat user on 30 August 2007, 13:47ni vet inte om det finns någon bra sportbh där axelbanden sitter långt ut på axeln?
har stört smärtcentra och trapezius tål inte några axelband alls vissa dagar
ni vet inte om det finns någon bra sportbh där axelbanden sitter långt ut på axeln?
har stört smärtcentra och trapezius tål inte några axelband alls vissa dagar
Quote from Jonas Täng on 30 August 2007, 14:29champion med båge sitter ganska långt ut... Undvik brottarryggar.
champion med båge sitter ganska långt ut... Undvik brottarryggar.