Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSportBH?
You need to log in to create posts and topics.

När jag inte har tvättpåsen tillhands har jag använt ett örngott som jag satt en snodd om, funkar alla tiders 🙂

Hm, Kikki nu påmminner du mig om att vi borde köpa nya örngott ... har några stycker som funkar på kuddar - men jag skulle INTE lita på att en bygel stannar i dem 😀 eller var det ooops ...
Men tack för det tipset med! Får se om maken låter mig testa ....

Peppar peppar... så har inga byglar smitit ut genom lakansväven i örngottet o öppningen brukar jag sätta ihop med en hårsnodd.
🙂

Nu är det några slitna hörn jag tänker på, där skulle definitivt en bestämd bygel kunna komma ut 🙁

Eh, är det bara jag som tvättar mina bhar på handtvätt/ylletvätt? Ngt annat program kan man ju inte tvätta bhar på. Då funkar ju tvättpåsar alldeles utmärkt eftersom det inte är ngn centrifugering mm.

Däremot kan jag verkligen inte träna i bh m bygel, d

Oj, mina bhar skulle aldrig hålla för det....trodde det stod på de flesta bhar att de ska handtvättas? Ibland har jag tom stått o tvättat dem för hand om det krisat, men aldrig i tvättmaskin på såna gradtal. Sportbharna kör jag såklart på 40, men de är ju

Jag har en påse hängande med mina finbehåar, de är märkta handtvätt de flesta av dem och har byglar, och jag använder dem nästan aldrig eftersom de ska handtvättas, och så ammar jag, och amningsbehå med bygel går bara BORT ... nu kanske jag skulle kunna h

Klart de måste klara 40 graders tvätt! När jag springer och svettas så utsätts BHn för blöt svett som säkert är mer än 37 grader... eller hur?

Alla kläder tvättas i minst 40 grader maskin i vårt hus. Tål de inte den tvätten så förvisar jag dem till soptu

fniss, har du inte _minsta_ lilla finblåsa eller kostym/frack etc som vill ha kemtvätt?
Vissa yrkeskläder t ex när jag tänker på det ... ? 😉

Ja, det e klart att man tvättar träningskläderna på högre gradtal! 😉 Men kan inte hjälpa att jag är lite "skadad" eftersom jag redan som tonåring kom på att jag inte kan löpa bh i vanliga affärer och sedan dess alltid köper bh i riktiga underklädesaffäre