Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 09:41Vissa verkar tycka att deras sätt sjävklart är rätt. Eftersom denna debatt ständigt pågår så är det tydligen allt annat än självklart.
Jag brukar springa på vänster sida men ser det här som ett ickeproblem. Det inträffar aldrig några incidenter
pga detta
Vissa verkar tycka att deras sätt sjävklart är rätt. Eftersom denna debatt ständigt pågår så är det tydligen allt annat än självklart.
Jag brukar springa på vänster sida men ser det här som ett ickeproblem. Det inträffar aldrig några incidenter
pga detta
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 09:55Jag brukar springa på den sidan som den jag möter inte är. Funkar utmärkt.
Jag brukar springa på den sidan som den jag möter inte är. Funkar utmärkt.
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 09:57Håller med ovanstående: sammanfatta det hela med att visa hänsyn, sunt förnuft, bjuda lite på sig själv. Inse att att en löpträning på en gångbana inte är ett tävlingslopp där man inte har tid att väja? 🙂
Håller med ovanstående: sammanfatta det hela med att visa hänsyn, sunt förnuft, bjuda lite på sig själv. Inse att att en löpträning på en gångbana inte är ett tävlingslopp där man inte har tid att väja? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 10:38Jag anser att gc-vägar är trafikerad väg, det kommer trafik av fotgängare, cyklister, moppar. Alltså håller jag vänster.
Jag anser att gc-vägar är trafikerad väg, det kommer trafik av fotgängare, cyklister, moppar. Alltså håller jag vänster.
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 11:22Jag brukar tackla ner de jag tycker är i vägen. Funkar utmärkt.
Jag brukar tackla ner de jag tycker är i vägen. Funkar utmärkt.
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 12:50Jag springer alltid på ena sidan.
Jag springer alltid på ena sidan.
Quote from Jonny Persson on 23 May 2012, 13:05Och jag på den andra. Annars är just tricket att hålla högre fart än de andra och gärna väga lite mer. Då har man rörelsemängd nog för att kunna välta de man möter på fel sida utan att tappa så mycket fart.
Och jag på den andra. Annars är just tricket att hålla högre fart än de andra och gärna väga lite mer. Då har man rörelsemängd nog för att kunna välta de man möter på fel sida utan att tappa så mycket fart.