Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 18:52Eller bara löjligt 🙂
Eller bara löjligt 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 22:02Näääe....vadå?.....Du hade anslut dig till ett sällskap med vissa regler som skulle fullföljas oavsett plats å utstyrsel etc....å du fullföljde åxå....bravo. Det är väl lika löjligt som att springa 42 195 meter inom typ sex timmar....åxå en regel som skal
Näääe....vadå?.....Du hade anslut dig till ett sällskap med vissa regler som skulle fullföljas oavsett plats å utstyrsel etc....å du fullföljde åxå....bravo. Det är väl lika löjligt som att springa 42 195 meter inom typ sex timmar....åxå en regel som skal
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 23:19Få känner att marathonlöparen som pressar sig imål är löjlig, mendäremot verkar streaklöparen som springer runt sin bil med högklackade stövlar lite löjlig. Svårt att veta var gränsen går men de flesta känner den instinktivt. Utan att behöva pröva 😉
Men
Få känner att marathonlöparen som pressar sig imål är löjlig, mendäremot verkar streaklöparen som springer runt sin bil med högklackade stövlar lite löjlig. Svårt att veta var gränsen går men de flesta känner den instinktivt. Utan att behöva pröva 😉
Men
Quote from Funbeat user on 9 September 2012, 20:44Ja för mig finns det ingen löpning som är LÖJLIG...från runt bilen i högklackat (Om det finns en anledning typ) till alla långsamma samt gåendes marathonlöpare å ultralöpare..
Jag tror att vi har helt olika referenspunkter på löpning å tider å resultat å
Ja för mig finns det ingen löpning som är LÖJLIG...från runt bilen i högklackat (Om det finns en anledning typ) till alla långsamma samt gåendes marathonlöpare å ultralöpare..
Jag tror att vi har helt olika referenspunkter på löpning å tider å resultat å
Quote from Catharina Brattlin on 9 September 2012, 21:01Vi har nog rätt olika refenrenspunkter vad vi tycker är löjligt eller inte löjligt.
Peter tycker det är löjligt att springa runt bilen i högklackade stövlar. Fine! Jag skulle, t ex, aldrig lägga upp halvnakna blider på mig själv i min blogg. För det tyck
Vi har nog rätt olika refenrenspunkter vad vi tycker är löjligt eller inte löjligt.
Peter tycker det är löjligt att springa runt bilen i högklackade stövlar. Fine! Jag skulle, t ex, aldrig lägga upp halvnakna blider på mig själv i min blogg. För det tyck
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 13:00Vi har väl alla olika syften, mål och tillvägagångssätt med vår löpträning, och det spelar väl också in kan jag tänka mig?
Kör själv ett upplägg som kanske liknar FIRST med få men ganska krävande pass och det känns då riktigt skönt att få slippa springa d
Vi har väl alla olika syften, mål och tillvägagångssätt med vår löpträning, och det spelar väl också in kan jag tänka mig?
Kör själv ett upplägg som kanske liknar FIRST med få men ganska krävande pass och det känns då riktigt skönt att få slippa springa d
Quote from Funbeat user on 10 September 2012, 20:22Okey Anders...å tack för ett bra å nyanserat inlägg...nu hoppas vi alla streakare att du ska få ut max av din träning samt få lite lugn å ro under de där passen mellan träningspassen...lycka till!
Okey Anders...å tack för ett bra å nyanserat inlägg...nu hoppas vi alla streakare att du ska få ut max av din träning samt få lite lugn å ro under de där passen mellan träningspassen...lycka till!
Quote from Funbeat user on 11 September 2012, 02:03Tack Kjell. Har en träningskompis som tar en jogg-genomblödare även dagen efter en mara - Vi är sannerligen alla olika! Och lycka till med streakingen, både du och FB-gruppen!
Tack Kjell. Har en träningskompis som tar en jogg-genomblödare även dagen efter en mara - Vi är sannerligen alla olika! Och lycka till med streakingen, både du och FB-gruppen!