Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 16:15Tack Daniel.. 🙂
Jag kör på Racer (tror jag) och pers blir det eftersom det är premiär på distansen, skönt att kunna vara säker på PB!
Tack Daniel.. 🙂
Jag kör på Racer (tror jag) och pers blir det eftersom det är premiär på distansen, skönt att kunna vara säker på PB!
Quote from Lars Breström on 7 September 2009, 19:44Alla sätt är bra, brukar det heta.
Lycka till! Jag önskar att jag hade möjlighet att springa på lördag, men det får bli en annan gång.
Alla sätt är bra, brukar det heta.
Lycka till! Jag önskar att jag hade möjlighet att springa på lördag, men det får bli en annan gång.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 20:04Beror på vad man är van vid. Jag har sprungit 80 km, maraton och Lidingö Ultra 50 km i Brooks T6, som är lättare än Asics Gel DS Racer. Adizero Adios på flera pass runt fem mil. Sprang halvmaran i fjol i DS Racer och skulle inte komma på tanken på nåt mer
Beror på vad man är van vid. Jag har sprungit 80 km, maraton och Lidingö Ultra 50 km i Brooks T6, som är lättare än Asics Gel DS Racer. Adizero Adios på flera pass runt fem mil. Sprang halvmaran i fjol i DS Racer och skulle inte komma på tanken på nåt mer
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 20:56Don efter person. Jag springer väldämpat.
Don efter person. Jag springer väldämpat.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:46Som jag sade, det beror på vad man är van vid. Jag vill bara krossa myten att _alla_ som springer überlångt gör det i dämpade skor. För så är det inte.
Som jag sade, det beror på vad man är van vid. Jag vill bara krossa myten att _alla_ som springer überlångt gör det i dämpade skor. För så är det inte.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:51Använder han samma par Mayflies under hela sexdagarsloppet?
Använder han samma par Mayflies under hela sexdagarsloppet?
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:51Sant, och om underlaget är dämpat har man desto mindre anledning att springa i dämpade skor. Jag värmde upp de första 70 kilometrarna på tartanet i Skövde förra helgen i ett par odämpade Adidas terrängdojjor.
Sant, och om underlaget är dämpat har man desto mindre anledning att springa i dämpade skor. Jag värmde upp de första 70 kilometrarna på tartanet i Skövde förra helgen i ett par odämpade Adidas terrängdojjor.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 21:54Pontus: tills de går sönder. Minns inte exakt hur många som gått åt. Men han har sparat varenda par, och de är alla numrerade. Bertil är cool (H:)
Pontus: tills de går sönder. Minns inte exakt hur många som gått åt. Men han har sparat varenda par, och de är alla numrerade. Bertil är cool (H:)
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 22:10Coolt, helt klart.
Jag läste just om en deltagare i "Ö till ö" som fick laga sina Mayfly med silvertejp eftersom båda sulorna lossnade. Men på asfalt och tartan är de svårslagna, jag ska springa helgens halvmara i mina.
Coolt, helt klart.
Jag läste just om en deltagare i "Ö till ö" som fick laga sina Mayfly med silvertejp eftersom båda sulorna lossnade. Men på asfalt och tartan är de svårslagna, jag ska springa helgens halvmara i mina.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 22:32Stilstudie på Bertils skor:
BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/29290000-29299999/640x480/29296794.jpg?0
Stilstudie på Bertils skor:
BILD:http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_32/29290000-29299999/640x480/29296794.jpg?0