Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 23:33Jag springer Stockholm på lördag, min fjärde halva i mina DS Racer, som jag köpte förra våren, invigde på Premiärmilen och sen körde Göteborgsvarvet och Sthlm-halvan i. I år har jag också kört Premiärmilen, Göteborg och snart Stockholm med dem, tycker de
Jag springer Stockholm på lördag, min fjärde halva i mina DS Racer, som jag köpte förra våren, invigde på Premiärmilen och sen körde Göteborgsvarvet och Sthlm-halvan i. I år har jag också kört Premiärmilen, Göteborg och snart Stockholm med dem, tycker de
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 08:22Jag kommer också att köra i mina DS Racer. Köpte mitt par i våras och har gjort några intervallpass samt Kvartsmaran i Höga Kusten i dessa. Blir väl nåt stummare i vaderna i dessa än i övriga (mera väldämpade) skor men känslan av att vara lätt på foten öv
Jag kommer också att köra i mina DS Racer. Köpte mitt par i våras och har gjort några intervallpass samt Kvartsmaran i Höga Kusten i dessa. Blir väl nåt stummare i vaderna i dessa än i övriga (mera väldämpade) skor men känslan av att vara lätt på foten öv
Quote from Funbeat user on 8 September 2009, 09:44Jag älskar den där känslan man får när man tar på sig tävlingsskorna inför ett lopp. Även om det inte skulle göra nån fysisk skillnad vilka skor man springer i tror jag man kan kapa nån minut på ren placeboeffekt. 🙂
Jag älskar den där känslan man får när man tar på sig tävlingsskorna inför ett lopp. Även om det inte skulle göra nån fysisk skillnad vilka skor man springer i tror jag man kan kapa nån minut på ren placeboeffekt. 🙂