Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 00:07Lärdomar efter andra testet:
1 - När man springer med en rätt stor, varm tröja och en mycket tajt åtsittande ryggsäck är det bra att vara noggrann med rakhyveln.
2 - När det börjar strama fram på smalbenen (speciellt mitt högra kan vara kinkigt ibland) h
Lärdomar efter andra testet:
1 - När man springer med en rätt stor, varm tröja och en mycket tajt åtsittande ryggsäck är det bra att vara noggrann med rakhyveln.
2 - När det börjar strama fram på smalbenen (speciellt mitt högra kan vara kinkigt ibland) h
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 08:56Hej Stina, kul att läsa om dina tester. Jag är dock inte säker på att jag förstår kopplingen mellan varm tröja - tight rygga och rakhyveln ? Är du mycket hårig på ryggen eller 😉 ??
Själv har jag sprungit en hel del till jobbet, med rygga innehållandes "
Hej Stina, kul att läsa om dina tester. Jag är dock inte säker på att jag förstår kopplingen mellan varm tröja - tight rygga och rakhyveln ? Är du mycket hårig på ryggen eller 😉 ??
Själv har jag sprungit en hel del till jobbet, med rygga innehållandes "
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 10:27Leif: Haha, armhålorna. Där banden gräver sig in om man tajtat till ryggsäcken 🙂 Ryggen är rätt hårfri, vad jag vet.
Leif: Haha, armhålorna. Där banden gräver sig in om man tajtat till ryggsäcken 🙂 Ryggen är rätt hårfri, vad jag vet.
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 13:57@Stina, då förstår jag, även varför jag inte tänkte på det som sannolikt var självklart för alla er som rakar armhålorna. Nu rakar jag inte ryggen heller men av någon anledning for min fantasi dit (H)
@Stina, då förstår jag, även varför jag inte tänkte på det som sannolikt var självklart för alla er som rakar armhålorna. Nu rakar jag inte ryggen heller men av någon anledning for min fantasi dit (H)
Quote from Elias Engqvist on 13 October 2011, 14:00Är inte nåt felinställt om du har remmar i armålorna? Det låter fel!
Är inte nåt felinställt om du har remmar i armålorna? Det låter fel!
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 14:08Chrster: Jag har en vanlig ryggsäck, modell mellanstadieelev. Tajtar man åt den så gnager den. Inte så att det gör ont dock, vilket är bra. När ekonomin tillåter, och om jag vill fortsätta med det här, ska jag slanta upp för en riktig löparrygga i stället
Chrster: Jag har en vanlig ryggsäck, modell mellanstadieelev. Tajtar man åt den så gnager den. Inte så att det gör ont dock, vilket är bra. När ekonomin tillåter, och om jag vill fortsätta med det här, ska jag slanta upp för en riktig löparrygga i stället
Quote from Elias Engqvist on 13 October 2011, 14:40Ok
Ok
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 15:04En annan positiv sak med transport löpning är all uppmärksamhet man får. För mej var det.inget konstigt att komma joggingklädd o svettig genom samhället till stationen. många kommer fram o snackar på jobbet frågar de mej om löpningen.
En annan positiv sak med transport löpning är all uppmärksamhet man får. För mej var det.inget konstigt att komma joggingklädd o svettig genom samhället till stationen. många kommer fram o snackar på jobbet frågar de mej om löpningen.
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 16:11Eftersom ryggsäck blir ganska tradigt efter några år så har logistiken två lösningar (som kan kombineras).
1. Skaffa någon sorts KK som jobbar i samma härad som du själv.
(ful- eller kul-alternativet)2. Ta bilen 1-2 ggr/v. (lone wolf-alternativet)
Eftersom ryggsäck blir ganska tradigt efter några år så har logistiken två lösningar (som kan kombineras).
1. Skaffa någon sorts KK som jobbar i samma härad som du själv.
(ful- eller kul-alternativet)
2. Ta bilen 1-2 ggr/v. (lone wolf-alternativet)
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 16:28Skulle just tipsa om Ospreys ryggsäck modell Manta som egentligen är en skidåkningsrygga men Illbattings förslag på gratis övernattningslägga var heller inte så dumt
Skulle just tipsa om Ospreys ryggsäck modell Manta som egentligen är en skidåkningsrygga men Illbattings förslag på gratis övernattningslägga var heller inte så dumt