Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringa hem från jobbet.
You need to log in to create posts and topics.

Fasiken där var man några minuter för sen 🙂

Konstigt att man måste byta namn på något som redan heter något som är vettigt och självförklarande...

Jomen, en tjej på internet har bloggat om det, så nu måste alla lyda. 😉 En tia på att hon är stockholmare...

Magnus: Nja, inte riktigt så... Men hon tycks helt klart vara stockholmare. Själv är jag värmlänning, helt utan tunnelbana 🙂 Ibland vill man springa ändå. Och varför inte på vägen hem från jobbet, hem måste man ju alltid.

Edit: Nu insåg jag att du kansk

Stina:

Jag tycker att cykelpendling till jobbet fungerar urbra, jag har 16 km enkel resa, så det är lagom att cykla tur och retur samma dag. Jag har arbetskläder på jobbet, så jag har i princip inget behov av packning om jag cyklar tur och retur samma da

Jenny: Tack för ditt svar. Jag har inte ens tänkt så långt som till vintern, haha. Men det lär jag ju märka. Reflexer i mängder har jag redan, men en väst ska inhandlas inom kort. Mörkt hela tiden redan nu.

Är det ingen av er som har kollat in FunBeat Streak Runners sida???????????????????
Om inte.....så gör det..!

Undrar hur bra det är för en laptop att skumpa med i ryggsäcken?

Hemligheten är väl att ta med så lite som möjligt. Nu skrev du "några gånger i veckan" och då blir det såklart lite mer logistik, men om man springer hem abar en gång per vecka så behöver man ju i princip bara nycklarna (kanske inte ens hela knippan), en

Jag har turen att jobba i kläder som jobbet tillhandahåller. Vilket gör att de gånger jag springer hem från jobbet cyklar jag eller tar bussen dit i löparkläderna.
Har en löparryggsäck som matlåda, nycklar, överdragsjackan etc ryms i.
Försöker ha så lit