Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 17:45Ja Anna! Men vänta med med stora delsjön,den var fruktansvärd idag!
Ja Anna! Men vänta med med stora delsjön,den var fruktansvärd idag!
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 17:49Nä, den har jag inga planer på, Milen duger för mig om jag letar efter is 😉
Nä, den har jag inga planer på, Milen duger för mig om jag letar efter is 😉
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 17:52Ja,jag kikade in på milen idag,den såg rätt isig ut den också!
Ja,jag kikade in på milen idag,den såg rätt isig ut den också!
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 15:32nu är det 9 grader utanför mitt fönster, smält smält smält!!!!!
nu är det 9 grader utanför mitt fönster, smält smält smält!!!!!
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 14:22Någon som vet om 10:an är löpbar utan broddar efter senaste dagarnas vårvärme, eller är det bara 8:an som gäller?
Någon som vet om 10:an är löpbar utan broddar efter senaste dagarnas vårvärme, eller är det bara 8:an som gäller?
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 15:31Tjenare Magnus.. Körde milen igår och det var riktigt isigt och riktigt halt på sina ställen. Broddar är ett måste om du vill fokusera på löpning istället för att halka omkring. Blir 8an för mig imorn.
Tjenare Magnus.. Körde milen igår och det var riktigt isigt och riktigt halt på sina ställen. Broddar är ett måste om du vill fokusera på löpning istället för att halka omkring. Blir 8an för mig imorn.
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 21:44Idag är i alla fall milen i det närmaste isfri och dessutom nästan helt torr och jättefin. Superskönt att kunna börja springa den igen. Totalt kanske ett par hundra meter med en del snö. Sen kom det väl lite nu på kvällen men det är väl borta i morgon.
Idag är i alla fall milen i det närmaste isfri och dessutom nästan helt torr och jättefin. Superskönt att kunna börja springa den igen. Totalt kanske ett par hundra meter med en del snö. Sen kom det väl lite nu på kvällen men det är väl borta i morgon.
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 08:39Vilka underbara nyheter! (L)
Vilka underbara nyheter! (L)
Quote from Funbeat user on 28 March 2011, 08:40Hurra, äntligen! (t+)
Hurra, äntligen! (t+)
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 15:13Även småstigarna i skatås är helt rena (från is, svårt att hålla sig ren från smuts dock med tanke på blötan) nu. Var både uppe på getryggen och runt båda delsjöarna idag utan att stöta på något isigt underlag.
Barmark var man än ser, det är gött det
Även småstigarna i skatås är helt rena (från is, svårt att hålla sig ren från smuts dock med tanke på blötan) nu. Var både uppe på getryggen och runt båda delsjöarna idag utan att stöta på något isigt underlag.
Barmark var man än ser, det är gött det