Quote from Funbeat user on 26 February 2011, 14:17Jag tyckte det funkade helt okej utan broddar på själva 8 km-slingan. stickspåren till och från, och cykelvägar var ju helt bedrövliga! Jag tyckte jag glimtade ett härligt spår som var helt isfritt, men det är möjligt att det bara var där (vet inte vilken
Jag tyckte det funkade helt okej utan broddar på själva 8 km-slingan. stickspåren till och från, och cykelvägar var ju helt bedrövliga! Jag tyckte jag glimtade ett härligt spår som var helt isfritt, men det är möjligt att det bara var där (vet inte vilken
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 21:33Har någon kollat hur 8:an eller Milen/5:an ser ut efter helgens vårväder (H:) ?
Överlever man milen odubbad måntro?
Har någon kollat hur 8:an eller Milen/5:an ser ut efter helgens vårväder (H:) ?
Överlever man milen odubbad måntro?
Quote from Funbeat user on 14 March 2011, 22:16Sprang 8:an + lite avstickare i lördags och det ligger mycket vatten över spåret på sina ställen. Svårsprunget helt klart men det bör rinna undan i veckan. 8:an utan broddar fungerar absolut men var beredd på att hoppa undan för stora vattensamlingar med
Sprang 8:an + lite avstickare i lördags och det ligger mycket vatten över spåret på sina ställen. Svårsprunget helt klart men det bör rinna undan i veckan. 8:an utan broddar fungerar absolut men var beredd på att hoppa undan för stora vattensamlingar med
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 05:04Äh, vatten är väl inget farligt, det kan man springa igenom. Jag går ju här och längtar efter ett ordentligt pass i regnet! (H:) 😉
Tack för rapport från 8:an, någon som testat Milen/5:an?
Äh, vatten är väl inget farligt, det kan man springa igenom. Jag går ju här och längtar efter ett ordentligt pass i regnet! (H:) 😉
Tack för rapport från 8:an, någon som testat Milen/5:an?
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 07:38Mm...milen och femman är jag också lite nyfiken på!
Mm...milen och femman är jag också lite nyfiken på!
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 09:038km är i princip is- och vattenfri nu. Sneglar mot 5an och milen men det ser ut som att det dröjer ett litet tag innan de når liknande status. Börjar blir trött på att trängas med allt folk längs 8an.
8km är i princip is- och vattenfri nu. Sneglar mot 5an och milen men det ser ut som att det dröjer ett litet tag innan de når liknande status. Börjar blir trött på att trängas med allt folk längs 8an.
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 09:08Tack för info. (t+)
Tack för info. (t+)
Quote from Funbeat user on 15 March 2011, 19:30Ok, då blir det dubbade skor. Planen är att testa milen på torsdag, jag återkommer.
Ok, då blir det dubbade skor. Planen är att testa milen på torsdag, jag återkommer.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 19:32Jag kollade milen i onsdags kväll (16:e), men det är en rejäl iskaka som är väldigt hal. Milen kräver dubbar om det skall gå att springa hjälpligt.
Åttan är dock i kanonskick.
Jag kollade milen i onsdags kväll (16:e), men det är en rejäl iskaka som är väldigt hal. Milen kräver dubbar om det skall gå att springa hjälpligt.
Åttan är dock i kanonskick.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 19:38Tack för info! Jag sprang inte idag pga segdragen förkylning (#) men det får bli dubbat till helgen då.
Tack för info! Jag sprang inte idag pga segdragen förkylning (#) men det får bli dubbat till helgen då.