Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 19:38Jesper: Hur såg det ut i början på den delen ut som milen delar med femman?
Jesper: Hur såg det ut i början på den delen ut som milen delar med femman?
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 06:27Se det snöar, se det snöar, blä
Se det snöar, se det snöar, blä
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 11:22Caisa> Riktigt halt. Man måste släppa på för fullt om man inte skall ramla i nerförsbackarna.
Caisa> Riktigt halt. Man måste släppa på för fullt om man inte skall ramla i nerförsbackarna.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 11:44Hm, scheisse. Men tack, då vet jag. 🙂
Hm, scheisse. Men tack, då vet jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 15:1812:an (och sålunda 8:an) var i morse riktigt bra. Några hundra meter av sträckan söder om Lilla Delsjön var något isigt men väl grusad så nu är det bara att köra på. Sneglade in mot milen och den är bitvis väldigt isig.
12:an (och sålunda 8:an) var i morse riktigt bra. Några hundra meter av sträckan söder om Lilla Delsjön var något isigt men väl grusad så nu är det bara att köra på. Sneglade in mot milen och den är bitvis väldigt isig.
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 15:46Jag sprang runt stora delsjön också,den var rejält isig efter mossen!
Jag sprang runt stora delsjön också,den var rejält isig efter mossen!
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 16:3712:an? Var går den?
12:an? Var går den?
Quote from ellen olsson on 20 March 2011, 16:44Det är förmodligen 8:an+Lilla Delsjön runt som avses.
Det är förmodligen 8:an+Lilla Delsjön runt som avses.
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 16:51Japp! 8:an+ runt lilla delsjön.
Japp! 8:an+ runt lilla delsjön.
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 17:34Tack, det kan ju vara ett trevligt och lite längre alternativ, ska testas! Och i dagsläget alltså springbart utan dubbar?
Tack, det kan ju vara ett trevligt och lite längre alternativ, ska testas! Och i dagsläget alltså springbart utan dubbar?