Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 17:14När jag sprang idag kändes det som att det kommer att bli sämre innan isen är borta.
När jag sprang idag kändes det som att det kommer att bli sämre innan isen är borta.
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 17:53Jag tyckte det var mestadels barmark jag.... Men den där sista km innan parkeringen var väldigt isigt (jag har nydubbade skor).
Sprang 2,5:an också och jag antar att milen/5:an är likadan: blankis, knöligt, men den har fördelen att man är alldeles ensam!
Jag tyckte det var mestadels barmark jag.... Men den där sista km innan parkeringen var väldigt isigt (jag har nydubbade skor).
Sprang 2,5:an också och jag antar att milen/5:an är likadan: blankis, knöligt, men den har fördelen att man är alldeles ensam!
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 18:32När vi ändå diskuterar, åttan. Vilket håll är löpriktningen? Finns det en sådan?
Jag sprang medurs och mötte många löpare.
När vi ändå diskuterar, åttan. Vilket håll är löpriktningen? Finns det en sådan?
Jag sprang medurs och mötte många löpare.
Quote from ellen olsson on 6 February 2011, 18:33Medurs är vanligast men båda riktiningarna förekommer. Skulle det vara något problem med det?
Edit: Kilometerskyltarna sitter också utplacerade för att springa medurs...
Medurs är vanligast men båda riktiningarna förekommer. Skulle det vara något problem med det?
Edit: Kilometerskyltarna sitter också utplacerade för att springa medurs...
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 18:36Nej, jag var mer orolig över att jag sprang Fel. 😉 Missade skyltarna.
Nej, jag var mer orolig över att jag sprang Fel. 😉 Missade skyltarna.
Quote from Funbeat user on 6 February 2011, 21:27Att vända riktning, är stimulerande för huvudet.
Att vända riktning, är stimulerande för huvudet.
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 08:44Någon som har koll på underlaget?
Tänker speciellt på sträckan från 8:an-start bort till Härrlanda tjärn parkeringen.
Någon som har koll på underlaget?
Tänker speciellt på sträckan från 8:an-start bort till Härrlanda tjärn parkeringen.
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 11:57Jag sprang igår och tyckte att det var relativt okej. Sämre nu är för någon vecka sedan givetvis men inga problem att springa utan dubbar.
Jag sprang igår och tyckte att det var relativt okej. Sämre nu är för någon vecka sedan givetvis men inga problem att springa utan dubbar.
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 12:30Sprang idag, dock endast mellan 8-start och fram till 2½km
Vid 2½ hade gruset sjunkt ner i isen, riktigt halt.
Annars små halt i början på några ställen.
Sprang idag, dock endast mellan 8-start och fram till 2½km
Vid 2½ hade gruset sjunkt ner i isen, riktigt halt.
Annars små halt i början på några ställen.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 07:53Sprang 8:an igår på kvällen.
Hårt och småhalt nästan hela rundan. Utom vid Delsjöarna där det är barmark.
Sprang 8:an igår på kvällen.
Hårt och småhalt nästan hela rundan. Utom vid Delsjöarna där det är barmark.