Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Min erfarenhet, av att inte komma sist, är att trots att jag faktiskt ÄR en väldigt långsam löpare - så kan man ge sig på att det alltid någon annan som är ÄNNU långsammare!

🙂

Det är för j-t, att det alltid skall finnas folk som är långsammare! 😉

Efter alla tjosan-inlägg här ska man kanske påpeka att det ibland är rätt att bryta ett lopp också. Man skall inte springa till sig skador.

Men det är ju en helt annan sak än att må bra och hålla ett lågt tempo.

Ja när man satsar på det ...
Jag kom sist på ett lopp för ett tag sedan, ca fem minuter efter föregående, under prisutdelningen ... Men alla var så glada och trevliga utefter banan, och jag gjorde en mkt bättre tid än jag trott/tänkt/planerat; Dessutom ko

Och nu tycker jag att vi alla tillsammans sjunger "We are all the winners" med Nick Borgen.

(H:)

Yeess!

Va?!? *ser yrvaket upp*

Är det Globen Horse Show redan?!? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/blink.gif

Nähäää, det var på funbeat det sjöngs Borgen, inte i högtalarna på Globen som de skrålades ut vid varenda sabla prisutdelning i SJUT

När jag sprang Hässelbyloppet så visste jag att "Musse" skulle spöa skiten ur min tid. Var det något att gråta över eller att skämmas för? Knappast! Jag har egna mål och det bör du också ha... några exempel på mål:
1) Ta nytt personbästa
2) Slå en viss ti

Det här var en riktigt inspirerande tråd! Dax att komma igång ordentligt att träna igen och sen ska jag anmäla mig till nåt av de där småloppen härikring som ser sååå spännande ut men där folk springer typ dubbelt så fort som jag för kul! Hejja!

Jag har inte läst inläggen sedan jag lade in mitt, men jag har ett par "tips":

1. Kör som du vill.
2. Kör i ditt tempo.
3. Visa medalj/diplom/resultatlista för granne/annan/vem som heöst/ att du grejat det.