Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

... även om du inte skulle komma sist!

...särskilt då!

Nu blir jag lite sugen på att leta upp något mindre lopp där jag vet att jag kommer sist - bara för att utmana mig själv psykiskt liksom. Ett lopp där "först kommer alla andra och efter sisådär en kvart kommer jag". (#) Behöver nog inte leta länge om jag

En kvart!? Jag pratar om minst en timme! Om inte mer...;)

Du är modig Sylvia - jag får öva på en kvart först.... 🙂

Förresten så tror inte jag att du kommer komma sist - distansen är för lång. De som bryter kommer efter dig så säkrast är nog ett kortare lopp - typ milen. Då är en kvart lika mycket efter som en

Jeg ble sist i min klasse på Oslo Maraton for mange år siden. De siste 3km. bare gikk jeg. Jeg var stiv som en stokk.
Da jeg nærmet meg Bislet stadium, og hørte høytalere og Heia-rop til dem som kom inn forand meg, kviknet jeg til, og tok en æresspurt in

Vad är coolast?
DNS - did not start
DNF - did not finish
DFL - dead fucking last

Jag håller på det sista. Funderar på att ställa upp i en Rogaining om ett par veckor bara för att utmana ödet om denna hedervärda placering.

Modig vet jag inte om jag är, men realistisk. Har kollat tidigare resultat andra år och det är f-nimej bara elit där. Och så jag då. (H)

Det ska bli skoj oavsett!

MH +1

Jag var helt inställd på att komma sist på ett cykellopp i somras. Det var det vanliga gänget fartkanoner som körde långa rundan (10 mil) samt den händige räsercyklisten, Susse o jag, som mer tog det hela som en trevlig söndagstur. Andra som kanske inte h