Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:16Oj, här rasslar inläggen på snabbt. Jag skulle vilja understryka det som Lena sa för ett antal inlägg sedan att det egentligen är ganska svårt att komma sist. Speciellt på lite längre sträckor så är det nästan alltid någon som bryter mitt i loppet eller d
Oj, här rasslar inläggen på snabbt. Jag skulle vilja understryka det som Lena sa för ett antal inlägg sedan att det egentligen är ganska svårt att komma sist. Speciellt på lite längre sträckor så är det nästan alltid någon som bryter mitt i loppet eller d
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:23På orienteringar funkar det lite annorlunda, eftersom man startar på olika tider och springer olika långa banor. Men ändå, den som sist springer under målskynket blir alltid hjärtligt gratulerad av arrangörerna.
(För då kan man plocka ihop och gå hem, oc
På orienteringar funkar det lite annorlunda, eftersom man startar på olika tider och springer olika långa banor. Men ändå, den som sist springer under målskynket blir alltid hjärtligt gratulerad av arrangörerna.
(För då kan man plocka ihop och gå hem, oc
Quote from Elias Engqvist on 20 October 2010, 10:42Jag har också kommit sist en gång - ett fjällopp i Björkliden på marathondistansen - fast med c:a 2000 höjdmeter! Det var c:a 20 startande och jag har för mig att 4 bröt. Sista milen hade jag funktionärer som plockade in banmärkningen inom synhåll bakom m
Jag har också kommit sist en gång - ett fjällopp i Björkliden på marathondistansen - fast med c:a 2000 höjdmeter! Det var c:a 20 startande och jag har för mig att 4 bröt. Sista milen hade jag funktionärer som plockade in banmärkningen inom synhåll bakom m
Quote from ellen olsson on 20 October 2010, 10:49Jag tror att jag har blivit sist i klassen på alla orienterings-KM jag deltagit i.
Jag tror att jag har blivit sist i klassen på alla orienterings-KM jag deltagit i.
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 10:53Efter Roger L? 🙂
Efter Roger L? 🙂
Quote from ellen olsson on 20 October 2010, 10:54Han springer i fel klass. Annars hade jag inte blivit sist. 😉
Han springer i fel klass. Annars hade jag inte blivit sist. 😉
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 11:14det är bara att springa! SÅ länge du springer in i målet - har du VUNNIT!!!
LYCKA TILL!
det är bara att springa! SÅ länge du springer in i målet - har du VUNNIT!!!
LYCKA TILL!
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 11:18Hur var det på Uppsala 100k häromsisten? Massa jubel till den som kom först och ännu mera till den som kom sist. Episkt sista varv, om jag fattat rätt...
Hur var det på Uppsala 100k häromsisten? Massa jubel till den som kom först och ännu mera till den som kom sist. Episkt sista varv, om jag fattat rätt...
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 11:38Jag kom allra allra sist i Riddarfjärdssimningen 1984.
Minns tydligt hur nära det var att jag frös ihjäl & sjönk. Fick eskort & pepp av en funktionär sista biten... Är än idag nåt otroligt stolt över det lilla vita badlakanet med rött tryck och plaketten
Jag kom allra allra sist i Riddarfjärdssimningen 1984.
Minns tydligt hur nära det var att jag frös ihjäl & sjönk. Fick eskort & pepp av en funktionär sista biten... Är än idag nåt otroligt stolt över det lilla vita badlakanet med rött tryck och plaketten
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 11:55Det är bra Viktoria ! Spring med hjärtat ,då för lurar man aldrig.resultatet har ingen betydelse.bara att man själv är nöjd och mår bra! Lucka till loppet! (t+)
Det är bra Viktoria ! Spring med hjärtat ,då för lurar man aldrig.resultatet har ingen betydelse.bara att man själv är nöjd och mår bra! Lucka till loppet! (t+)