Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Så som jag uppfattade det tyckte Magnus att någon av kommentarerna tidigare var gnäll mot dig, K-G, och tyckte vi kunde låta bli. Jag kan inte se något gnälligt i någon av hans kommentarer här? (om vi undantar gnäll om gnäll förstås, dvs metagnäll)

Själv

Se sig själv i spegeln som Jumbo eller ej nått målet?
Inga problem.

Kommer man i mål så har man ju besegrat alla som inte ställde upp. (t+)
Till att börja med.

Sedan kan tilläggas njutningar såsom:
landskap, väder ( även skitväder - det stärker ) mysiga

Vad ont har jag gjort K-G nu då, för att han skall komma med sådana omotiverade påhopp? (t-)

Äsch, det kan ju vara en följd av att jag trodde du trodde att jag gnällde (hänger du med?! 😉 ).

Jag fattar fortfarande inte vem som gnällde på vem här iof (och orkar nog inte bry mig heller), så han har ju en poäng där K-G 😀

Hur som helst är vi ju ia

Aha, missförstånd? Då är det bara för K-G att be om ursäkt, så blir alla nöjda och glada igen. 🙂

Ja Magnus, eller att sluta gnälla om att folk gnäller på folk när det uppenbarligen inte är uppenbart vem som gnällde på vem.

Äsch, nu cyklar jag till jobbet, verkar vettigare.

Sluta gnäll nu, Anna! (H)

På långa terräng-DM på Gotland i våras krossade jag mitt pers och kom näst sist. Jag tog brons, efter 12 km på 45.20... Siste man sprang på 45.42.

EDIT: fortsättning på Ingmaries inlägg om att smålopp är att föredra om man "vill" komma sist.

Jag vill påminna Viktoria om Ingemar Stenmarks bästa replik. Han hade haft en dålig dag och radioreportern körde upp mikrofonen i ansiktet: "Är du slut nu, Ingemar?"

- Åk bättre själv, din dj**el !

Som sagt, spring bara. Första gången på ett lopp är inskolning, nästa gång kan du satsa på att göra en bättre tid än förra; ha roligt. Säg åt maken att han är tramsig. Spring själv som sagt ...