Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 00:12Så som jag uppfattade det tyckte Magnus att någon av kommentarerna tidigare var gnäll mot dig, K-G, och tyckte vi kunde låta bli. Jag kan inte se något gnälligt i någon av hans kommentarer här? (om vi undantar gnäll om gnäll förstås, dvs metagnäll)
Själv
Så som jag uppfattade det tyckte Magnus att någon av kommentarerna tidigare var gnäll mot dig, K-G, och tyckte vi kunde låta bli. Jag kan inte se något gnälligt i någon av hans kommentarer här? (om vi undantar gnäll om gnäll förstås, dvs metagnäll)
Själv
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 00:27Se sig själv i spegeln som Jumbo eller ej nått målet?
Inga problem.Kommer man i mål så har man ju besegrat alla som inte ställde upp. (t+)
Till att börja med.Sedan kan tilläggas njutningar såsom:
landskap, väder ( även skitväder - det stärker ) mysiga
Se sig själv i spegeln som Jumbo eller ej nått målet?
Inga problem.
Kommer man i mål så har man ju besegrat alla som inte ställde upp. (t+)
Till att börja med.
Sedan kan tilläggas njutningar såsom:
landskap, väder ( även skitväder - det stärker ) mysiga
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 07:14Vad ont har jag gjort K-G nu då, för att han skall komma med sådana omotiverade påhopp? (t-)
Vad ont har jag gjort K-G nu då, för att han skall komma med sådana omotiverade påhopp? (t-)
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 07:20Äsch, det kan ju vara en följd av att jag trodde du trodde att jag gnällde (hänger du med?! 😉 ).
Jag fattar fortfarande inte vem som gnällde på vem här iof (och orkar nog inte bry mig heller), så han har ju en poäng där K-G 😀
Hur som helst är vi ju ia
Äsch, det kan ju vara en följd av att jag trodde du trodde att jag gnällde (hänger du med?! 😉 ).
Jag fattar fortfarande inte vem som gnällde på vem här iof (och orkar nog inte bry mig heller), så han har ju en poäng där K-G 😀
Hur som helst är vi ju ia
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 07:32Aha, missförstånd? Då är det bara för K-G att be om ursäkt, så blir alla nöjda och glada igen. 🙂
Aha, missförstånd? Då är det bara för K-G att be om ursäkt, så blir alla nöjda och glada igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 07:43Ja Magnus, eller att sluta gnälla om att folk gnäller på folk när det uppenbarligen inte är uppenbart vem som gnällde på vem.
Äsch, nu cyklar jag till jobbet, verkar vettigare.
Ja Magnus, eller att sluta gnälla om att folk gnäller på folk när det uppenbarligen inte är uppenbart vem som gnällde på vem.
Äsch, nu cyklar jag till jobbet, verkar vettigare.
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 07:53Sluta gnäll nu, Anna! (H)
Sluta gnäll nu, Anna! (H)
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 08:02På långa terräng-DM på Gotland i våras krossade jag mitt pers och kom näst sist. Jag tog brons, efter 12 km på 45.20... Siste man sprang på 45.42.
EDIT: fortsättning på Ingmaries inlägg om att smålopp är att föredra om man "vill" komma sist.
På långa terräng-DM på Gotland i våras krossade jag mitt pers och kom näst sist. Jag tog brons, efter 12 km på 45.20... Siste man sprang på 45.42.
EDIT: fortsättning på Ingmaries inlägg om att smålopp är att föredra om man "vill" komma sist.
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 08:16Jag vill påminna Viktoria om Ingemar Stenmarks bästa replik. Han hade haft en dålig dag och radioreportern körde upp mikrofonen i ansiktet: "Är du slut nu, Ingemar?"
- Åk bättre själv, din dj**el !
Jag vill påminna Viktoria om Ingemar Stenmarks bästa replik. Han hade haft en dålig dag och radioreportern körde upp mikrofonen i ansiktet: "Är du slut nu, Ingemar?"
- Åk bättre själv, din dj**el !
Quote from Funbeat user on 20 October 2010, 08:52Som sagt, spring bara. Första gången på ett lopp är inskolning, nästa gång kan du satsa på att göra en bättre tid än förra; ha roligt. Säg åt maken att han är tramsig. Spring själv som sagt ...
Som sagt, spring bara. Första gången på ett lopp är inskolning, nästa gång kan du satsa på att göra en bättre tid än förra; ha roligt. Säg åt maken att han är tramsig. Spring själv som sagt ...