Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tror att gubbrackaren är nere på kontinenten nånstans å harvar ett typ 24H-pass eller liknande....så vad ska jag säga då..???? Han brukar säga att vi båda pratar likadant dvs med munnen å utan att använda hjärnan.....ehe...!?
Kuta loppet naturligtvis....b

Filmerna var mitt eget påhitt men benen i högläge kom i ett mejl från Anders Szalkai via arrangörerna samma dag, jag hade nog inte kunnat klura ut att det var ok att göra så 😉

Jag är en av de få här som kan uttala mig med viss auktoritet i den här frågan, för jag har nämligen kommit sist i ett lopp, en kvartsmara för två år sedan. Det är kanske ingenting man drömmer om och planerar för, men det är helt ofarligt och inte ett dug

@ Ingmari: respekt! Tack för ditt inlägg

Självklart Magnus! 🙂

(Syftade på Ditt inlägg kl 21:34)

Som varandes en som riskerar att komma sist i vart och vartannat lopp jag ställer upp i kan jag meddela att som siste kämpe i mål kan man få massiva ovationer från entusiastiska arrangörer som följt ens kamp och vånda.

Klart du ska ställa upp! Även om m

Lycka till, men förbered dig för det värsta:

Att du inte kommer sist. Hur gör du då? Hur reagerar din man?

Måste säga att jag hyser enorm respekt för alla som springer och kommer sist eller långt bak i resultatlistan och fullständigt struntar i vad alla

Tack lillebror (L)

Tänk alla dessa människor som påstår sig veta att det "kommer att komma sist"! Ingen av dem har mig veterligt faktiskt kommit sist.

Jag har sprungit kanske 50 lopp och alltid tänkt att: om jag hamnar sist i fältet bryter jag. Hittills har jag aldrig bru

Lena: Tricket är att satsa på riktigt små lopp. Då kan det lyckas. Typ Sthlm Marathon och så är att spänna bågen alltför högt.

/En som vet