Quote from Catharina Brattlin on 19 October 2010, 21:36+1 på Magnus H:s inlägg.
+1 på Magnus H:s inlägg.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:37Lite väl nära inpå med långpass nu?
Lite väl nära inpå med långpass nu?
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:37Sylvia, alla fem? (H)
Sylvia, alla fem? (H)
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:38Gnäll mot andra funbeatare?! Vem? Jag? Jag skulle inte komma på tanken att gnälla på K-G.
Gnäll mot andra funbeatare?! Vem? Jag? Jag skulle inte komma på tanken att gnälla på K-G.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:38Du verkar ha en härlig upplevelse framför dig: http://www.youtube.com/watch?v=B0kLxT-bAVY 😉
Du verkar ha en härlig upplevelse framför dig: http://www.youtube.com/watch?v=B0kLxT-bAVY 😉
Quote from Susan Hartley on 19 October 2010, 21:41Magnus: Det är ju mer än tio dagar kvar. Ett längre pass om 15-18 km i lugnt tempo kan vara bra för självförtroendet inför loppet (jag har tittat i Viktorias träningsdagbok på en annan sida och sett att det var ett tag sedan det var långpass sist). 🙂
Magnus: Det är ju mer än tio dagar kvar. Ett längre pass om 15-18 km i lugnt tempo kan vara bra för självförtroendet inför loppet (jag har tittat i Viktorias träningsdagbok på en annan sida och sett att det var ett tag sedan det var långpass sist). 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:41😀 Så ille var det vel ikke. Ellers så blir det for kjedelig her.
Anna: det er meg det siktes til.
😀 Så ille var det vel ikke. Ellers så blir det for kjedelig her.
Anna: det er meg det siktes til.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:44Anna *pip*, nej inte du. 🙂
Anna *pip*, nej inte du. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:44Tycker det där med Jane Austen-filmer som uppladdning låter trevligare än långpass. Men ska springa ett längre pass i veckan, kanske inte 15-18, men dryga milen. Måste nog hushålla lite med krafterna...
Tycker det där med Jane Austen-filmer som uppladdning låter trevligare än långpass. Men ska springa ett längre pass i veckan, kanske inte 15-18, men dryga milen. Måste nog hushålla lite med krafterna...
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:46Inte övervägt mutor?
Inte övervägt mutor?