Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:14Men herregud, hoppas din man har några positiva egenskaper också! 🙂
Någon blir alltid sist. Det kanske blir du, det kanske blir någon annan. Spelar det någon större roll?
Hälsar,
Gubbe-som-ibland-springer-H21Lång-och-då-får-suckar-från-sin-fru
Men herregud, hoppas din man har några positiva egenskaper också! 🙂
Någon blir alltid sist. Det kanske blir du, det kanske blir någon annan. Spelar det någon större roll?
Hälsar,
Gubbe-som-ibland-springer-H21Lång-och-då-får-suckar-från-sin-fru
Quote from Camilla Höög on 19 October 2010, 21:15Det låter som en jättebra idé. Om du är inställd på att du troligtvis kommer sist så blir du inte missnöjd med ditt result vad det än blir.
Många sätter för höga mål och blir missnöjda och besvikna.
Det låter som en jättebra idé. Om du är inställd på att du troligtvis kommer sist så blir du inte missnöjd med ditt result vad det än blir.
Många sätter för höga mål och blir missnöjda och besvikna.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:18Du kommer vara j-t nöjd med dig själv när du kommer imål, för 2mil terräng är jobbigt om man inte är van vid kuperat och lite ojämnt. Hur kan du vilja skippa den känslan?
Vad är det för lopp?
Du kommer vara j-t nöjd med dig själv när du kommer imål, för 2mil terräng är jobbigt om man inte är van vid kuperat och lite ojämnt. Hur kan du vilja skippa den känslan?
Vad är det för lopp?
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:18Om du nu verkligen kommer sist har du på ett mycket ädelt vis befriat någon annan från det...
Och man tävlar verkligen mot/för sig själv. Dessutom - om du kommer sist och återvänder till samma tävling fler gånger kan du omöjligen komma sistare.
Heja hej
Om du nu verkligen kommer sist har du på ett mycket ädelt vis befriat någon annan från det...
Och man tävlar verkligen mot/för sig själv. Dessutom - om du kommer sist och återvänder till samma tävling fler gånger kan du omöjligen komma sistare.
Heja hej
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:20Det å komme sist er 100% bedere en ikke å start als. Bare det å anmelde seg når en vet at en blir sist er er en seier i seg selv.
For de fleste er veien til startstreken den lengste.
Bare stå på. (t+)
Det å komme sist er 100% bedere en ikke å start als. Bare det å anmelde seg når en vet at en blir sist er er en seier i seg selv.
For de fleste er veien til startstreken den lengste.
Bare stå på. (t+)
Quote from Panama B on 19 October 2010, 21:20Se det som ett snabbhetspass där du ligger på en högre puls än du gör när du tränar.
Se det som ett snabbhetspass där du ligger på en högre puls än du gör när du tränar.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:22Såklart du ska springa Viktoria! Bara känslan av att delta, starta med en grupp förväntansfulla och taggade deltagare och att sedan springa i mål. Påhejad av åskådare oavsett din tid är värt att starta. Placeringen är ju oviktig!
Du får beräta hur det gi
Såklart du ska springa Viktoria! Bara känslan av att delta, starta med en grupp förväntansfulla och taggade deltagare och att sedan springa i mål. Påhejad av åskådare oavsett din tid är värt att starta. Placeringen är ju oviktig!
Du får beräta hur det gi
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:23Du vinner alltid över fler än du förlorar över. Alla de som ligger hemma framför TVn och inte har en tanke på att springa ens en km segrar du över med hästlängder. Lycka till och spring över mållinjen med höjd näve och känn dig som en segrare.
Du vinner alltid över fler än du förlorar över. Alla de som ligger hemma framför TVn och inte har en tanke på att springa ens en km segrar du över med hästlängder. Lycka till och spring över mållinjen med höjd näve och känn dig som en segrare.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:23Var är K-G? 😉
Var är K-G? 😉
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:24"Men jag vill ju vara med för att bevisa för mig själv att jag kan springa så långt."
Så om du är med har du ju vunnit, eftersom du bevisat just det, (även om du skulle råka komma sist).Go for it! Det är en större seger att komma sist än att inte vara m
"Men jag vill ju vara med för att bevisa för mig själv att jag kan springa så långt."
Så om du är med har du ju vunnit, eftersom du bevisat just det, (även om du skulle råka komma sist).
Go for it! Det är en större seger att komma sist än att inte vara m