Quote from Funbeat user on 26 August 2012, 21:48Passa dig Lina, risken är att du blir tävlingsberoende...... 🙂
Passa dig Lina, risken är att du blir tävlingsberoende...... 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 01:34Håller med Camilla och passar på att varna för AnmälansTourettes. Ett mycket allvarligt och troligen smittsamt syndrom!
Håller med Camilla och passar på att varna för AnmälansTourettes. Ett mycket allvarligt och troligen smittsamt syndrom!
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 08:38Tveka inte en sekund! Om du anmäler dig och får en jämförelsetid nu så kan du förbättra ditt PB grymt mycket till nästa år. Så mycket kommer du aldrig kunna förbättra dig om du väntar.
Tveka inte en sekund! Om du anmäler dig och får en jämförelsetid nu så kan du förbättra ditt PB grymt mycket till nästa år. Så mycket kommer du aldrig kunna förbättra dig om du väntar.
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 10:01Ett lopp längre fram i höst nära där du bor.
http://www.knaggaloppet.se/
Ett lopp längre fram i höst nära där du bor.
http://www.knaggaloppet.se/
Quote from Mikael Wik on 27 August 2012, 18:11Det har du rätt i Anders, det är ju jämfört med detta loppet nu snart jag kan förbättra mig riktigt bra. 🙂
Tack för länken om Knaggaloppet, men det kortaste loppet var på en mil och jag har tänkt mig att klara 5 km först och främst. Sen får vi se.
Det har du rätt i Anders, det är ju jämfört med detta loppet nu snart jag kan förbättra mig riktigt bra. 🙂
Tack för länken om Knaggaloppet, men det kortaste loppet var på en mil och jag har tänkt mig att klara 5 km först och främst. Sen får vi se.
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 23:01AnmälansTourettes! Tack för det uttrycket - precis så känner jag mig, har tre öppna anmälningssidor på min webbläsare. Det är med viss möda jag bara skickat send på en av dom. Därutöver finns många som jag har span på.
AnmälansTourettes! Tack för det uttrycket - precis så känner jag mig, har tre öppna anmälningssidor på min webbläsare. Det är med viss möda jag bara skickat send på en av dom. Därutöver finns många som jag har span på.
Quote from Mikael Wik on 28 August 2012, 07:33När jag kört klart c25k-programmet är det en vecka kvar till loppet.
Hur tycker ni att jag ska lägga upp träningen den sista veckan?
När jag kört klart c25k-programmet är det en vecka kvar till loppet.
Hur tycker ni att jag ska lägga upp träningen den sista veckan?
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 08:32Lina: Felet som många gör är att de försöker "träna allt de inte har tränat tidigare" den där sista veckan. Sista veckan ska istället vara mer vila än andra veckor för att man ska "vila sig i form" och ha mer krut kvar i kroppen. Man ska helt enkelt vara
Lina: Felet som många gör är att de försöker "träna allt de inte har tränat tidigare" den där sista veckan. Sista veckan ska istället vara mer vila än andra veckor för att man ska "vila sig i form" och ha mer krut kvar i kroppen. Man ska helt enkelt vara
Quote from Mikael Wik on 28 August 2012, 16:45Tack för tipsen. Som det är nu har jag joggat mån, tors och lör. Eftersom loppet är på lördagen så räknar jag det som ett av passen.
Verkar det då vettigt att på söndagen innan loppet jogga 5 km, måndagen och torsdagen ca 3km? Blir det tillräckligt med
Tack för tipsen. Som det är nu har jag joggat mån, tors och lör. Eftersom loppet är på lördagen så räknar jag det som ett av passen.
Verkar det då vettigt att på söndagen innan loppet jogga 5 km, måndagen och torsdagen ca 3km? Blir det tillräckligt med
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 10:06Håller tummen uppe till dig! Det är bara köra!! Du kommer att klara det. Då får du en tid att jaga framtiden. 🙂 Det låter bra du hinner vila / återhämta dig bra. :-). (t+)
Håller tummen uppe till dig! Det är bara köra!! Du kommer att klara det. Då får du en tid att jaga framtiden. 🙂 Det låter bra du hinner vila / återhämta dig bra. :-). (t+)