Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 14:28Heja Lina!
Jag började jogga den 12 april i år, klarade då inte ens av att jogga 30 sekunder utan att behöva stanna. 31 maj sprang jag Vår Ruset (5 km) nonstop.Det här fixar du!
Heja Lina!
Jag började jogga den 12 april i år, klarade då inte ens av att jogga 30 sekunder utan att behöva stanna. 31 maj sprang jag Vår Ruset (5 km) nonstop.
Det här fixar du!
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 14:41Hej
Detdär klarar du galant. Jag hatade att sprínga till för ca 1 år´sen, o precis som du hade jag inte tränat något, när jag sprang 5km, sen 10km, sen halmaran..men där tog mina knän slut, så då började jag träna med olika löpgrupper. tex Itrims löpgrupp
Hej
Detdär klarar du galant. Jag hatade att sprínga till för ca 1 år´sen, o precis som du hade jag inte tränat något, när jag sprang 5km, sen 10km, sen halmaran..men där tog mina knän slut, så då började jag träna med olika löpgrupper. tex Itrims löpgrupp
Quote from Mikael Wik on 29 August 2012, 20:42Ni är så snälla med alla era peppningar. Tack så hemskt mycket!
Mitt mål från början var att klara springa 5 km överhuvudtaget. Nu har jag som mål att klara det på max 30 min. Men det blir nog inte förrän till våren eller nåt. På loppet om 2,5 vecka ska
Ni är så snälla med alla era peppningar. Tack så hemskt mycket!
Mitt mål från början var att klara springa 5 km överhuvudtaget. Nu har jag som mål att klara det på max 30 min. Men det blir nog inte förrän till våren eller nåt. På loppet om 2,5 vecka ska
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 06:23En bra grej kan sen vara att sätta upp flera olika mål samtidigt: ett lågt, ett mellan och ett högt. Exempel: lågt mål - jag ska starta och inte fega ur, mellan mål - jag ska gå i mål, högt mål - jag ska gå i mål på 30 min. Det höga målet ska inte vara nå
En bra grej kan sen vara att sätta upp flera olika mål samtidigt: ett lågt, ett mellan och ett högt. Exempel: lågt mål - jag ska starta och inte fega ur, mellan mål - jag ska gå i mål, högt mål - jag ska gå i mål på 30 min. Det höga målet ska inte vara nå
Quote from Mikael Wik on 31 August 2012, 06:38Vad smart att ha flera mål samtidigt. När jag tänker efter så gör jag nog så ibland. Typ att jag har ett önskemål och sedan ett realistiskt. Ska nog tänka så mer medvetet i fortsättningen. Nu har det mest blivit att jag har ett önskemål och insett att det
Vad smart att ha flera mål samtidigt. När jag tänker efter så gör jag nog så ibland. Typ att jag har ett önskemål och sedan ett realistiskt. Ska nog tänka så mer medvetet i fortsättningen. Nu har det mest blivit att jag har ett önskemål och insett att det
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 07:57Jag tror att Mackan skrev i sin bok ungefär såhär:
- Det låga målet ska man klara även en dålig dag
- Det mellanhöga målet ska vara rimligt men innebära att man får ta i
- Det höga målet ska vara något att sikta mot
Jag tror att Mackan skrev i sin bok ungefär såhär:
- Det låga målet ska man klara även en dålig dag
- Det mellanhöga målet ska vara rimligt men innebära att man får ta i
- Det höga målet ska vara något att sikta mot
Quote from Jonny Persson on 31 August 2012, 08:52Nästan Fredrik, så här skriver jag i min bok om hur jag tänker om målen:
- Det höga målet ska vara genomförbart om precis allting klaffar.
- Normalmålet ska klaras även om det händer lite småstrul på vägen
eller om yttre förhållanden inte är optimala.
-
Nästan Fredrik, så här skriver jag i min bok om hur jag tänker om målen:
- Det höga målet ska vara genomförbart om precis allting klaffar.
- Normalmålet ska klaras även om det händer lite småstrul på vägen
eller om yttre förhållanden inte är optimala.
-
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 09:19Jag har tydligen inte pluggat tillräckligt hårt - lovar att bättra mig 😉
Jag har tydligen inte pluggat tillräckligt hårt - lovar att bättra mig 😉
Quote from Jonny Persson on 31 August 2012, 09:22Du har förstått andemeningen Fredrik och det är det som är det viktiga. Och jag blir otroligt glad när jag ser att människor läst min bok och har nytta av det dom läst.
Du har förstått andemeningen Fredrik och det är det som är det viktiga. Och jag blir otroligt glad när jag ser att människor läst min bok och har nytta av det dom läst.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 09:24Mackan .Vart får man din bok och vad heter den??
Vill gärna köpa en! 🙂
Mackan .Vart får man din bok och vad heter den??
Vill gärna köpa en! 🙂