Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 18:47Anna:
Nu har jag inget stelt måttband i närheten men om jag minns rätt så är hennes skor stl 35 (det var minsta som fanns). Foten är 20,2 cm och skon tror jag var 21,6 cm. Jag kan försöka mäta lite senare om jag hittar mitt stela måttband. 😀 Det är lite
Anna:
Nu har jag inget stelt måttband i närheten men om jag minns rätt så är hennes skor stl 35 (det var minsta som fanns). Foten är 20,2 cm och skon tror jag var 21,6 cm. Jag kan försöka mäta lite senare om jag hittar mitt stela måttband. 😀 Det är lite
Quote from Funbeat user on 10 April 2011, 09:01Jag springer ibland med 2st 8-åringar, de gillar att vara lite "vuxna" och följer med på 1-2km lite då och då för att träna inför Minimaran som de ska springa för andra gången i år.
De gillar att få känna sig lite stora och träna inför ett lopp, så det b
Jag springer ibland med 2st 8-åringar, de gillar att vara lite "vuxna" och följer med på 1-2km lite då och då för att träna inför Minimaran som de ska springa för andra gången i år.
De gillar att få känna sig lite stora och träna inför ett lopp, så det b
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 13:49Jag hade med mig gossen, som fyller fyra i sommar, när jag coachade hans mamma i backträning häromdagen. (Hon springer skitfint när hon kommer ihåg att hålla upp händerna, hålla in armbågarna och arbeta bakåt med armarna. Men det hör inte hit.)
När han ko
Jag hade med mig gossen, som fyller fyra i sommar, när jag coachade hans mamma i backträning häromdagen. (Hon springer skitfint när hon kommer ihåg att hålla upp händerna, hålla in armbågarna och arbeta bakåt med armarna. Men det hör inte hit.)
När han ko