Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 22:04Sådärja. Löparskor inhandlade. 😀 Hon fick ett par Asics 1160 Jr. Idag blev det för sent för att inviga dom men imorgon ska vi ut och leka av oss lite tänkte jag. Som hon längtar!! 😀
Jag berättar sen vad hon tyckte, om nu någon skulle vara nyfiken på de
Sådärja. Löparskor inhandlade. 😀 Hon fick ett par Asics 1160 Jr. Idag blev det för sent för att inviga dom men imorgon ska vi ut och leka av oss lite tänkte jag. Som hon längtar!! 😀
Jag berättar sen vad hon tyckte, om nu någon skulle vara nyfiken på de
Quote from Funbeat user on 8 April 2011, 22:23Det är klart vi vill veta hur det gick! 🙂 Jag sprang ca 3,5 km med min 8-åring igår och hon var superduktig. Mycket spring och inget gnäll.
Det är klart vi vill veta hur det gick! 🙂 Jag sprang ca 3,5 km med min 8-åring igår och hon var superduktig. Mycket spring och inget gnäll.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 13:26Sådär. Då har vi varit i skogen och "sprungit". 😀 Vi började lugnt och tog uppförsbacken som uppvärmning. Sen sprang vi lite, gick lite, sprang lite.
Vi klättrade runt i skogen på stenar, lekte följa John, spurtade mellan lyktstolpar och jag lekte stafet
Sådär. Då har vi varit i skogen och "sprungit". 😀 Vi började lugnt och tog uppförsbacken som uppvärmning. Sen sprang vi lite, gick lite, sprang lite.
Vi klättrade runt i skogen på stenar, lekte följa John, spurtade mellan lyktstolpar och jag lekte stafet
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 14:12Passa dig så inte "Slashasarna" ställer av dig om ett par år.
Passa dig så inte "Slashasarna" ställer av dig om ett par år.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 14:13Ställer av mig? Hur menar du?
Ställer av mig? Hur menar du?
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 14:14Springer eller cyklar ifrån dig.
Springer eller cyklar ifrån dig.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 14:18Hahaha!! Det lär dom göra! Jag och 7-åringen tävlade förut. Hon fick några meters försprång och vi skulle springa till en papperskorg. Jag hade svårt att hinna ikapp henne fast jag sprang allt vad jag kunde. Sen kunde jag inte stanna och höll på att halka
Hahaha!! Det lär dom göra! Jag och 7-åringen tävlade förut. Hon fick några meters försprång och vi skulle springa till en papperskorg. Jag hade svårt att hinna ikapp henne fast jag sprang allt vad jag kunde. Sen kunde jag inte stanna och höll på att halka
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 14:23Motivation är en grym faktor.
Motivation är en grym faktor.
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 14:28Hej!
Idag premiärjoggade jag me min dotter, 8 år i sommar! Vi tog den korta rundan i spåret, sammanlagt blev det 4,3 km. Hon hängde i hela tiden, lite indianhopp ibland som höjde stämningen 😉Vi har köpt henne asics jr gel 1160, 600 kr. Hon har börjat o
Hej!
Idag premiärjoggade jag me min dotter, 8 år i sommar! Vi tog den korta rundan i spåret, sammanlagt blev det 4,3 km. Hon hängde i hela tiden, lite indianhopp ibland som höjde stämningen 😉
Vi har köpt henne asics jr gel 1160, 600 kr. Hon har börjat o
Quote from Funbeat user on 9 April 2011, 18:21Hej! Ledsen om detta är lite OT, men jag har tänkt köpa ett par Asics gel 1160 på nätet åt min dotter som blir 7 i sommar. Det är dåligt med storlekstabeller så jag et inte vilken storlek jag ska köpa. Vilken storlek har din 8-åring? Kan du ta innermått p
Hej! Ledsen om detta är lite OT, men jag har tänkt köpa ett par Asics gel 1160 på nätet åt min dotter som blir 7 i sommar. Det är dåligt med storlekstabeller så jag et inte vilken storlek jag ska köpa. Vilken storlek har din 8-åring? Kan du ta innermått p