Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 07:39Bra ämne och många bra tips. Har en slö 10-årig handbollsspelare hemma som enbart är med p.g.a. kompisar oxå spelar.
Ska prova några av tipsen när backen är bar
Bra ämne och många bra tips. Har en slö 10-årig handbollsspelare hemma som enbart är med p.g.a. kompisar oxå spelar.
Ska prova några av tipsen när backen är bar
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 07:59En diskussion som passar mig perfekt!! Vi har två grabbar, den yngre är väldigt aktiv och behöver "hjälp" för att gå upp i vikt som han ska. Den äldre har en annan kropp, har lättare för att lägga på sig, är oerhört bekväm(LAT) och har lite jobbigt med sn
En diskussion som passar mig perfekt!! Vi har två grabbar, den yngre är väldigt aktiv och behöver "hjälp" för att gå upp i vikt som han ska. Den äldre har en annan kropp, har lättare för att lägga på sig, är oerhört bekväm(LAT) och har lite jobbigt med sn
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 09:53När jag var 2-2,5år gammal så tog mamma och pappa med mig till elljustspåret som är ca 2,5km för att springa ett varv eller så,
just för att jag hade så mycket energi.. efter det blev jag lugnare och kunde sova :).Dom brukar säga att jag lärde mig spri
När jag var 2-2,5år gammal så tog mamma och pappa med mig till elljustspåret som är ca 2,5km för att springa ett varv eller så,
just för att jag hade så mycket energi.. efter det blev jag lugnare och kunde sova :).
Dom brukar säga att jag lärde mig spri
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 13:07Min skrutt fyller snart fyra och älskar att springa. Vi har inte gjort det på något mer strukturerat sätt ännu, i vår kan det väl börja bli dags att ha "träningskläder" och jaga henne runt kvarteret till att börja med.
I fjol jagade jag henne runt, runt
Min skrutt fyller snart fyra och älskar att springa. Vi har inte gjort det på något mer strukturerat sätt ännu, i vår kan det väl börja bli dags att ha "träningskläder" och jaga henne runt kvarteret till att börja med.
I fjol jagade jag henne runt, runt
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 13:28Filip har haft två veckors uppehåll när han varit hos som mamma (som vanligtvis också springer när hon inte är sjuk som nu).
I måndags var vi ute igen och nu blev det längdrekord igen, 3 km, en mysig kvällsrunda runt Lötsjön.
Det gick fortare än när han
Filip har haft två veckors uppehåll när han varit hos som mamma (som vanligtvis också springer när hon inte är sjuk som nu).
I måndags var vi ute igen och nu blev det längdrekord igen, 3 km, en mysig kvällsrunda runt Lötsjön.
Det gick fortare än när han
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 21:25Mina barn på 4 och 6 år går ju aldrig utan de har ju bråttom oavsett var de skall och ruschar överallt, vet dom inte var dom ska eller inte vill dit jag vill så står de praktiskt taget still 🙂 Så intervallträning är naturligt för dem. Jag brukar ha med d
Mina barn på 4 och 6 år går ju aldrig utan de har ju bråttom oavsett var de skall och ruschar överallt, vet dom inte var dom ska eller inte vill dit jag vill så står de praktiskt taget still 🙂 Så intervallträning är naturligt för dem. Jag brukar ha med d
Quote from Funbeat user on 23 March 2011, 21:30Filip blev lovad en start i Minimaran i år. Han var lite besviken över att ALLA skulle få medalj.
Filip blev lovad en start i Minimaran i år. Han var lite besviken över att ALLA skulle få medalj.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 07:386-åringa sonen gillar löparbanor så vi brukar leta upp nån skola där de har såna uppritade på skolgården, sen vill han springa ikapp. Vi ska göra såna riktiga startpositioner också tycker han vilket gör att han kommer iväg mycket fortare än jag som är lån
6-åringa sonen gillar löparbanor så vi brukar leta upp nån skola där de har såna uppritade på skolgården, sen vill han springa ikapp. Vi ska göra såna riktiga startpositioner också tycker han vilket gör att han kommer iväg mycket fortare än jag som är lån
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 08:41@Björn A: Du har väl förmanat dem att ta det lugnt och bara köra intervaller högst en gång i veckan, och först sedan de lagt en solid grund av mängdträning?
😉
@Björn A: Du har väl förmanat dem att ta det lugnt och bara köra intervaller högst en gång i veckan, och först sedan de lagt en solid grund av mängdträning?
😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 09:27LSD is for running kids? (H)
LSD is for running kids? (H)