Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tycker faktiskt att du Celos har en stor poäng där......!? I områden med lite mera ska vi säga inte trafik men mer annat så finns det ju en massa lampor som glimmar i natten. Men en riktigt rejäl reflex-väst den ser man på kilometers håll...jag kör med en

Jo, reflexer e såklart jättebra. Det ska man ha. Ju fler desto bättre.

Jag tycker det är så otäckt att bli bländad på landsvägar och jag litar inte på bilister så jag springer faktiskt aldrig längs landsvägar.

Här där jag bor hittar jag lätt andra bra ställen att springa på. jag lider med er som måste ut på landsvägar fakti

Det är väl mest på vintern som man är tvingad ut på bilvägar för det är mest dom som är plogade... Det gäller iaf mig!

Jo cykel- och gångbanor plogas kanske men inte lika snabbt och ibland inte lika noga heller. Men jag tar hellre löpband i så fall faktiskt även om det är trist som F-N.

Tillägg

Det är ju en ganska liten del av året som snö är ett problem i Lund normalt sett.

Sen är det ju inte alla som bor i Lund, eller i en storstad, eller i en stad...

Christer

Så är det ju. jag har själv bott en stor del av mitt liv på vischan. fast det var så långt ut i ödemarken så där mötte jag nästan inga bilar ändå.

Jag undrar var diskussionen om hämnd kom ifrån?
Kan det vara så att det exv jag skrivit blivit tolkad av någon? Vad jag menar är att jag gör med min pannlampa ungefär som jag gör när jag kör bil i kolmörkret (ja, kolmörker - inte i eller straxt utanför s