Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 01:57Jag använder min mobil som mp3-spelare. Det funkar utmärkt. Kan va bra att ha mobien med sig då jag springer mycket i skogen.
Jag använder min mobil som mp3-spelare. Det funkar utmärkt. Kan va bra att ha mobien med sig då jag springer mycket i skogen.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 18:42tjo 🙂
om ja ska springa riktigt långt lyssnar ja alltid på musik, det hjälper mig skitmkt! ja lyssnar oftast på ganska sorgliga låtar, bara de har en tydlig rytm i sig (L) nån som har ett bra låttips? 🙂
tjo 🙂
om ja ska springa riktigt långt lyssnar ja alltid på musik, det hjälper mig skitmkt! ja lyssnar oftast på ganska sorgliga låtar, bara de har en tydlig rytm i sig (L) nån som har ett bra låttips? 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 18:46Storseglet, live med Pugh Rogefeldt.
Ca. 8 minuter lång, men ack så sorglig.
Storseglet, live med Pugh Rogefeldt.
Ca. 8 minuter lång, men ack så sorglig.
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 18:52okei 🙂 tack!
okei 🙂 tack!
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 18:57Det skulle aldrig falla mig in att springa med musik i öronen ute, vill gärna höra trafiken så man har en chans att kasta sig i diket om det skulle komma nån idiot som inte vet hur man håller avstånd.
där jag bor finns det ingen cykel/gång väg att springa
Det skulle aldrig falla mig in att springa med musik i öronen ute, vill gärna höra trafiken så man har en chans att kasta sig i diket om det skulle komma nån idiot som inte vet hur man håller avstånd.
där jag bor finns det ingen cykel/gång väg att springa
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 19:19Dan; om du springer på rätt sida av vägen så ser du väl mötande bilar?
Dan; om du springer på rätt sida av vägen så ser du väl mötande bilar?
Quote from Funbeat user on 4 January 2010, 19:40Jo vill gärna höra om det kommer nån bakom ändå, vissa verkar ha fått kortet från nått cornflakes paket.
Jo vill gärna höra om det kommer nån bakom ändå, vissa verkar ha fått kortet från nått cornflakes paket.