Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:24Nu rör jag mig ju i långa perioder, så att ha samma takt ( beroende på farten jag förflyttar mig ) det är stört omöjligt. 🙂
Så jag har en blandning från ena änden till den andra. 😉
Ibland rör jag i takt med musiken,
oftast inte.Fråga:
Ni, som uppska
Nu rör jag mig ju i långa perioder, så att ha samma takt ( beroende på farten jag förflyttar mig ) det är stört omöjligt. 🙂
Så jag har en blandning från ena änden till den andra. 😉
Ibland rör jag i takt med musiken,
oftast inte.
Fråga:
Ni, som uppska
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:40NEJ.....!?
NEJ.....!?
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:46OK Kjell.
Bättre fråga:
Är det nån som snackat skit i samma tempo ett helt marathonlopp? 😉
OK Kjell.
Bättre fråga:
Är det nån som snackat skit i samma tempo ett helt marathonlopp? 😉
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:53Lennart Skoog är en av dom man snackar mest med under ett marathonlopp...Kunnig löpare ref skador och oerhört social..Var är du Lennart...kom igen i vår lilla tråd...?!!??
Lennart Skoog är en av dom man snackar mest med under ett marathonlopp...Kunnig löpare ref skador och oerhört social..Var är du Lennart...kom igen i vår lilla tråd...?!!??
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:55Ja sen så brukar vi ju snacka lite skit om nån som inte kör marathonpasseringar på sina ulta-arrangemang längre....hehehehe!?
Ja sen så brukar vi ju snacka lite skit om nån som inte kör marathonpasseringar på sina ulta-arrangemang längre....hehehehe!?
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 19:58Wolfgang Schwerck - världens numera bäste ultralöpare ( OK. Tillsammans med Yiannis Kouros ) brukar dra en aria då och då under loppen han deltar i och vinner. (t+)
48H, 6D, 10D och liknande.
( D = Dygn )
Fler som sjunger?
Kanske nån med jämnt bmp dess
Wolfgang Schwerck - världens numera bäste ultralöpare ( OK. Tillsammans med Yiannis Kouros ) brukar dra en aria då och då under loppen han deltar i och vinner. (t+)
48H, 6D, 10D och liknande.
( D = Dygn )
Fler som sjunger?
Kanske nån med jämnt bmp dess
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 21:47Johan: Min löpstil är långt ifrån renlärig chi eller pose (kan inte ens uttala dem rätt) utom möjligen kadensen och ambitionen att sätta ner foten rakt under och ha kortvarig markkontakt. Har en kollega på jobbet som också kör milen med "Älgakliv". Han sk
Johan: Min löpstil är långt ifrån renlärig chi eller pose (kan inte ens uttala dem rätt) utom möjligen kadensen och ambitionen att sätta ner foten rakt under och ha kortvarig markkontakt. Har en kollega på jobbet som också kör milen med "Älgakliv". Han sk
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 10:08Jag hade kontakt med tråden när jag tänkte kring kadens och musik, eftersom kadens 90 känns högt med den löpstil jag nog dessvärre har, det var nog nånstans där jag trasslade till tråden.
Ok, en utmaning för min del kan vara att hitta en vettig löpstil m
Jag hade kontakt med tråden när jag tänkte kring kadens och musik, eftersom kadens 90 känns högt med den löpstil jag nog dessvärre har, det var nog nånstans där jag trasslade till tråden.
Ok, en utmaning för min del kan vara att hitta en vettig löpstil m
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 13:18i) Trådkapning är legio. Du talar med en expert inom området.
ii) Många hårdrockslåtar funkar med tre (alltså 6) steg per två takter (eller var det tvärtom?) minns inte säkert för jag försöker som sagt att inte tänka på den takten.
i) Trådkapning är legio. Du talar med en expert inom området.
ii) Många hårdrockslåtar funkar med tre (alltså 6) steg per två takter (eller var det tvärtom?) minns inte säkert för jag försöker som sagt att inte tänka på den takten.
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 18:42ii) Det DÄR var spännande om att man kan väva ihop taktslag och kadens på andra sätt! Då kan man säkert få mer musik att passa! 🙂
Jag funderar i bland på varför det är så lockande att krångla till saker och ting, löpsteg, musik, takt, tempo, fotisättni
ii) Det DÄR var spännande om att man kan väva ihop taktslag och kadens på andra sätt! Då kan man säkert få mer musik att passa! 🙂
Jag funderar i bland på varför det är så lockande att krångla till saker och ting, löpsteg, musik, takt, tempo, fotisättni