Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 09:28Jenny, din man skulle kanske vilja springa med dig som är lite bättre, för att utvecklas och triggas till ännu mer träning?
Jenny, din man skulle kanske vilja springa med dig som är lite bättre, för att utvecklas och triggas till ännu mer träning?
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 10:12Nej, för jag är inte lite bättre, jag är mycket bättre. Man är ju olika, jag är en långdistansperson medan han är mer explosiv; en jäkel på fotboll till exempel.
Det är faktiskt han som inte vill springa med mig.
Nej, för jag är inte lite bättre, jag är mycket bättre. Man är ju olika, jag är en långdistansperson medan han är mer explosiv; en jäkel på fotboll till exempel.
Det är faktiskt han som inte vill springa med mig.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 10:29Som "gubbe" måste jag säga att det är kul att springa med tjejer. Detta för att jag får springa i ett prata tempo och har anledning att hålla igen lite, dels för att tjejen i fråga får ligga på lite och därmed höjer sin nivå. Ett givande och tagande med ö
Som "gubbe" måste jag säga att det är kul att springa med tjejer. Detta för att jag får springa i ett prata tempo och har anledning att hålla igen lite, dels för att tjejen i fråga får ligga på lite och därmed höjer sin nivå. Ett givande och tagande med ö
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 15:31Nu har jag testat att springa med sambon igen. Denna gång en lite längre sträcka (för mig alltså). Vi sprang ca 5 km och nästan hela tiden blev det sida vid sida. Jag tog i lite i början och sprang ifrån honom när han höll igen och på slutet så hade han m
Nu har jag testat att springa med sambon igen. Denna gång en lite längre sträcka (för mig alltså). Vi sprang ca 5 km och nästan hela tiden blev det sida vid sida. Jag tog i lite i början och sprang ifrån honom när han höll igen och på slutet så hade han m
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 18:22"Hela tiden så blev det sida vid sida"...jättekul Mia. Å det är väl så det ska se ut i ett bra och fungerande förhållande mellan två människor. Men när den ene är så där djävla myche bättre då...kutar fortare å så?????? Tja då får man väl kuta samtidigt m
"Hela tiden så blev det sida vid sida"...jättekul Mia. Å det är väl så det ska se ut i ett bra och fungerande förhållande mellan två människor. Men när den ene är så där djävla myche bättre då...kutar fortare å så?????? Tja då får man väl kuta samtidigt m
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 18:36Ja, för oss är ju löpningen nått nytt att göra tillsammans. Vi är ju båda nybörjare, jag helt ny oc han nybörjare igen eftesom han sprang en del när han var liten, lilla lidingöloppet och sånt.
Ja, för oss är ju löpningen nått nytt att göra tillsammans. Vi är ju båda nybörjare, jag helt ny oc han nybörjare igen eftesom han sprang en del när han var liten, lilla lidingöloppet och sånt.
Quote from Funbeat user on 26 June 2009, 23:06När mitt ex och jag sprang ihop, så tyckte jag att det var JÄTTEBRA att han var såpass mycket bättre än vad jag var! Och det var på min önskan som han babblade hela rundan. Det gjorde att jag inte kunde koncentrera mig så mycket på hur tunga benen var, el
När mitt ex och jag sprang ihop, så tyckte jag att det var JÄTTEBRA att han var såpass mycket bättre än vad jag var! Och det var på min önskan som han babblade hela rundan. Det gjorde att jag inte kunde koncentrera mig så mycket på hur tunga benen var, el
Quote from Funbeat user on 27 June 2009, 17:36Jag har länge vägrat att springa tillsammans med min sambo Leffe eftersom jag blir stressad av att han är betydligt bättre (se mina tidigare inlägg i tråden). Idag sprang vi båda två långpass i värmen, naturligtvis var för sig. Men vi startade samtidigt o
Jag har länge vägrat att springa tillsammans med min sambo Leffe eftersom jag blir stressad av att han är betydligt bättre (se mina tidigare inlägg i tråden). Idag sprang vi båda två långpass i värmen, naturligtvis var för sig. Men vi startade samtidigt o