Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 21:35Jag får 50 kronor rabatt och min sambo är lovad en pilsner. Vi är i sanning lyckligt lottade! Tack Månkarbo! (H:)
Jag får 50 kronor rabatt och min sambo är lovad en pilsner. Vi är i sanning lyckligt lottade! Tack Månkarbo! (H:)
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 22:09Eva å Leif....det här är bara början....!?
Eva å Leif....det här är bara början....!?
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 22:23Jag gillar att springa med min sambo, tyvärr springer han inte i år pga sjukdom, de är lite skillnad på oss, han vill gärna jaga runt 5-6 km i rask takt, medan jag gärna är ute 1 mil eller nå´t. Men när jag springer med honom måste jag få springa några me
Jag gillar att springa med min sambo, tyvärr springer han inte i år pga sjukdom, de är lite skillnad på oss, han vill gärna jaga runt 5-6 km i rask takt, medan jag gärna är ute 1 mil eller nå´t. Men när jag springer med honom måste jag få springa några me
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 10:47Siv; va roligt! Jag kanske kan börja med det jag med... Om jag nu bara varit inom samma kilometer när han kommit fram och slutat springa... =P
Siv; va roligt! Jag kanske kan börja med det jag med... Om jag nu bara varit inom samma kilometer när han kommit fram och slutat springa... =P
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 20:54två förslag utan att jag orkade läsa alla andras inlägg och förslag:
Så gjorde/gör jag:
- är partnern inte så värst sämre säg en springer 40 den andre 47 på milen så kan man lägga upp ett handikapp där en måste springa en längre sträcka och man kör "mot"
två förslag utan att jag orkade läsa alla andras inlägg och förslag:
Så gjorde/gör jag:
- är partnern inte så värst sämre säg en springer 40 den andre 47 på milen så kan man lägga upp ett handikapp där en måste springa en längre sträcka och man kör "mot"
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 08:31Jag springer nästan aldrig tillsammans med min fru. Orsakerna till detta är flera. Eftersom vi har småbarn är det inte praktiskt att ge sig ut tillsammans så ofta 🙂 , Jag har en mundiarre utan dess like (framförallt när jag funderar på träningsupplägg,
Jag springer nästan aldrig tillsammans med min fru. Orsakerna till detta är flera. Eftersom vi har småbarn är det inte praktiskt att ge sig ut tillsammans så ofta 🙂 , Jag har en mundiarre utan dess like (framförallt när jag funderar på träningsupplägg,
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 22:58Jag och min sambo springer gärna tillsammans. När vi träffades var det ett av våra sätt att få en anledning att ses. Generellt är han mycket snabbare än mig men har alltid anpassat sig så det har funkat bra. När vi har kört intervallpass har vi löst det t
Jag och min sambo springer gärna tillsammans. När vi träffades var det ett av våra sätt att få en anledning att ses. Generellt är han mycket snabbare än mig men har alltid anpassat sig så det har funkat bra. När vi har kört intervallpass har vi löst det t
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 09:12Jag testade ett par gånger att springa tillsammans med min fd... vi cyklade även en del ihop men han lade ner denna verksamhet då jag var för snabb för honom 😉 Jag ville bara säga att enstaka tjejer är snabare än enstaka killar. (Kanske ska tillägga att
Jag testade ett par gånger att springa tillsammans med min fd... vi cyklade även en del ihop men han lade ner denna verksamhet då jag var för snabb för honom 😉 Jag ville bara säga att enstaka tjejer är snabare än enstaka killar. (Kanske ska tillägga att
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 14:48Jag springer gärna med min sambo, men hon springer nog inte så gärna med mig :p
Jag är snabbare och uthålligare än vad hon är, men jag tycker om att då och då springa i hennes tempo, det är avslappnade och i slutändan så är det ju också träning. Och träni
Jag springer gärna med min sambo, men hon springer nog inte så gärna med mig :p
Jag är snabbare och uthålligare än vad hon är, men jag tycker om att då och då springa i hennes tempo, det är avslappnade och i slutändan så är det ju också träning. Och träni
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 09:01Överlag så är det väl ganska svårt att hitta någon att springa med som är likvärdig en själv. Jag springer inte med min man eftersom han inte är någon långdistanslöpare. Även på korta sträckor som 5 km är jag snabbare än honom. (Däremot är han nog en j-el
Överlag så är det väl ganska svårt att hitta någon att springa med som är likvärdig en själv. Jag springer inte med min man eftersom han inte är någon långdistanslöpare. Även på korta sträckor som 5 km är jag snabbare än honom. (Däremot är han nog en j-el