Quote from Elias Engqvist on 11 June 2009, 09:38Jag tränar i stort sett alltid med dom som är c:a 30år yngre än mig och därmed oftast bättre - jag tycker det är kul o inspirerande - ibland ses vi mest i omklädningsrummet och de första 200 meterna men ibland springer vi ihop en mil eller så.
Vad jag för
Jag tränar i stort sett alltid med dom som är c:a 30år yngre än mig och därmed oftast bättre - jag tycker det är kul o inspirerande - ibland ses vi mest i omklädningsrummet och de första 200 meterna men ibland springer vi ihop en mil eller så.
Vad jag för
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 09:40Jag är i stort sett beroende av sällskap när jag springer annars spelar mitt psyke mig massa spratt. Jag kan orka springa 20 km med sällskap men har enormt svårt att ta mig runt endast 2km om jag är själv.. Men det sitter väl i huvudet.
Jag tränar därför
Jag är i stort sett beroende av sällskap när jag springer annars spelar mitt psyke mig massa spratt. Jag kan orka springa 20 km med sällskap men har enormt svårt att ta mig runt endast 2km om jag är själv.. Men det sitter väl i huvudet.
Jag tränar därför
Quote from Sissel Svanøe on 11 June 2009, 11:21Hmm.
Jag kanske borde säga till min karl inför nästa löprunda att vi lever faktiskt i Sverige och då ska alla vara solidariska och springa lika långsamt för annars har man en himla tråkig inställning!
Det är bara det att han får ett sånt himla tungt och
Hmm.
Jag kanske borde säga till min karl inför nästa löprunda att vi lever faktiskt i Sverige och då ska alla vara solidariska och springa lika långsamt för annars har man en himla tråkig inställning!
Det är bara det att han får ett sånt himla tungt och
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 11:36Jag springer med min pojkvän. Han säger att han hellre springer med mig än själv för att han tycker det är tråkigt att springa ensam. Men vi springer inte tillsammans hela tiden. Ofta springer han ifrån mig de sista kilometrarna. Han tycker dock att det ä
Jag springer med min pojkvän. Han säger att han hellre springer med mig än själv för att han tycker det är tråkigt att springa ensam. Men vi springer inte tillsammans hela tiden. Ofta springer han ifrån mig de sista kilometrarna. Han tycker dock att det ä
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 12:54Åh, helt underbart vad mycket svar och hemliga mål som kom fram här!
Det känns så mycket bättre nu när jag ser att jag verkligen inte är ensam. 🙂Jag känner så väl igen mig i "jag vill inte sinka hans tempo", men det är ju kul att höra grabbarna kontra
Åh, helt underbart vad mycket svar och hemliga mål som kom fram här!
Det känns så mycket bättre nu när jag ser att jag verkligen inte är ensam. 🙂
Jag känner så väl igen mig i "jag vill inte sinka hans tempo", men det är ju kul att höra grabbarna kontra
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 13:03Jag springer med min man, utan min man, med min dotter och utan min dotter. Både fördelar och nackdelar. I vintras var det jätteskönt att ha bestämt på morgonen att vi skulle springa - alltså ingen idé att tänka att det var för mörkt, för kallt, för sent,
Jag springer med min man, utan min man, med min dotter och utan min dotter. Både fördelar och nackdelar. I vintras var det jätteskönt att ha bestämt på morgonen att vi skulle springa - alltså ingen idé att tänka att det var för mörkt, för kallt, för sent,
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 13:23Jag tycker bäst om att springa ensam - löppassen är egen tid för mig 🙂
Rätt ofta springer jag också med den yngre dottern eller den yngsta sonen, då anpassar jag farten efter dem. Vill jag springa längre så fortsätter jag själv då de är klara.
Båda vil
Jag tycker bäst om att springa ensam - löppassen är egen tid för mig 🙂
Rätt ofta springer jag också med den yngre dottern eller den yngsta sonen, då anpassar jag farten efter dem. Vill jag springa längre så fortsätter jag själv då de är klara.
Båda vil
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 13:26Att någon snabbare löpare inte KAN springa med någon långsammare är mest nys i mina ögon. I de flesta fall är det i så fall VILL INTE som gäller.
Läste precis om europalöparna Mattias och Andreas:
"Dagen fortlöpte bra och vädret var härligt. Då det var d
Att någon snabbare löpare inte KAN springa med någon långsammare är mest nys i mina ögon. I de flesta fall är det i så fall VILL INTE som gäller.
Läste precis om europalöparna Mattias och Andreas:
"Dagen fortlöpte bra och vädret var härligt. Då det var d
Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 13:36Krister: Jo, men i det här fallet var ju den snabbare löparen ute för att stötta och hållla sällskap en bit av vägen. Hade ju varit direkt poänglöst att springa ifrån dem direkt då.. 😉
Krister: Jo, men i det här fallet var ju den snabbare löparen ute för att stötta och hållla sällskap en bit av vägen. Hade ju varit direkt poänglöst att springa ifrån dem direkt då.. 😉
Quote from Jonny Persson on 11 June 2009, 13:46Nu var det väl iofs snart femton år sen han sprang så snabbt... Så han kanske har lättare att falla in i det tempot nu.
Nu var det väl iofs snart femton år sen han sprang så snabbt... Så han kanske har lättare att falla in i det tempot nu.