Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 21:21Och appropå ingenting alls så har det hänt att Lena M J har tränat med min sambo. Hon törs göra det som jag inte gör! 🙂
Och appropå ingenting alls så har det hänt att Lena M J har tränat med min sambo. Hon törs göra det som jag inte gör! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 21:39Jag springer gärna med min fru. Och hon springer gärna med mig. Och sticker vi ut tillsammans springer vi tillsammans hela passet.
Eftersom hon ofta tävlar mot sig själv och kilomertertider, blir det inte så mycket samtal från hennes sida. Jag kör lite
Jag springer gärna med min fru. Och hon springer gärna med mig. Och sticker vi ut tillsammans springer vi tillsammans hela passet.
Eftersom hon ofta tävlar mot sig själv och kilomertertider, blir det inte så mycket samtal från hennes sida. Jag kör lite
Quote from Linnea Persson on 10 June 2009, 21:53Jag försöker få med min man ut och springa ibland, rent tempomässigt brukar det funka hyfsat då han springer väldigt sällan och därför inte har så bra flås och jag springer ganska långsamt. MEN han tycker inte att det är så kul så han springer och gruffar
Jag försöker få med min man ut och springa ibland, rent tempomässigt brukar det funka hyfsat då han springer väldigt sällan och därför inte har så bra flås och jag springer ganska långsamt. MEN han tycker inte att det är så kul så han springer och gruffar
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 21:55Jag springer med min grabb. Han är precis i startgroparna så det går kanon. Men ge det några månader så kommer han spöa skiten ur mig. Det gäller att passa på att nuta nu med andra ord 😉
Jag springer med min grabb. Han är precis i startgroparna så det går kanon. Men ge det några månader så kommer han spöa skiten ur mig. Det gäller att passa på att nuta nu med andra ord 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 10 June 2009, 22:13Jag sprang en gång med kanonerna här på Funbeat. De började med att springa en mil hem till mig där jag hakade på, sen sprang vi en mil tillsammans och de fortsatte sen en mil tillbaka.
Detta gjorde att de inte kände det så tungt att lugna ned sig lite n
Jag sprang en gång med kanonerna här på Funbeat. De började med att springa en mil hem till mig där jag hakade på, sen sprang vi en mil tillsammans och de fortsatte sen en mil tillbaka.
Detta gjorde att de inte kände det så tungt att lugna ned sig lite n
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 22:48Sent på kvällarna springer tjejerna och killarna cyklar bredvid. De är väl med som livvakter då.
Sent på kvällarna springer tjejerna och killarna cyklar bredvid. De är väl med som livvakter då.
Quote from Sissel Svanøe on 10 June 2009, 22:49Jag och min karl springer samtidigt men aldrig tillsammans, eftersom han är så mycket snabbare än jag. Det är himla trevligt att byta om tillsammans och ge sig iväg åt varsitt håll och sen komma hem ungefär samtidigt och berätta hur det gått och var man v
Jag och min karl springer samtidigt men aldrig tillsammans, eftersom han är så mycket snabbare än jag. Det är himla trevligt att byta om tillsammans och ge sig iväg åt varsitt håll och sen komma hem ungefär samtidigt och berätta hur det gått och var man v
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 22:58Har man ingen egen sambo får man låna (av) sina kompisar 🙂
Har man ingen egen sambo får man låna (av) sina kompisar 🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 23:00Jag skulle väldigt gärna kunna springa med min sambo men tyvärr har han problem med benhinnorna just nu. Vi har tidigare sprungit tillsammans och i framtiden när benhinnorna blir bättre blir det nog löpning ihop igen. Just nu tränar vi annat ihop istället
Jag skulle väldigt gärna kunna springa med min sambo men tyvärr har han problem med benhinnorna just nu. Vi har tidigare sprungit tillsammans och i framtiden när benhinnorna blir bättre blir det nog löpning ihop igen. Just nu tränar vi annat ihop istället
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 23:04Jag citerar löst Ulf Johansson från den ypperliga boken "Att bli en bättre långlöpare": Löpning är en sport som huvudsakligen skall bedrivas ensam. Omedelbart därefter kan jag dock inflika att jag ändå brukar springa med både min son (11 år) och min mor (
Jag citerar löst Ulf Johansson från den ypperliga boken "Att bli en bättre långlöpare": Löpning är en sport som huvudsakligen skall bedrivas ensam. Omedelbart därefter kan jag dock inflika att jag ändå brukar springa med både min son (11 år) och min mor (