Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 20:25Jag skulle vilja säga att jag kan springa med min sambo, men för tillfället får jag inte det. Eftersom hon också är en Funbettare får vi se om hon skriver i ärendet 🙂
Jag skulle vilja säga att jag kan springa med min sambo, men för tillfället får jag inte det. Eftersom hon också är en Funbettare får vi se om hon skriver i ärendet 🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 20:49Hej Leif, här är din sambo/särbo! 🙂 Nej, just nu vill jag inte springa med min sambo. Efter diverse skador och följande operationer är han såpass mycket bättre än vad jag är. Jag blir arg och stressad av att träna tillsammans med honom, tycker att jag s
Hej Leif, här är din sambo/särbo! 🙂 Nej, just nu vill jag inte springa med min sambo. Efter diverse skador och följande operationer är han såpass mycket bättre än vad jag är. Jag blir arg och stressad av att träna tillsammans med honom, tycker att jag s
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 20:52Jag och min sambo springer tillsammans något pass i veckan. Han är snabbare än mig så jag får bestämma hastigheten och han springer själv när han vill springa fort. Jag får en hare och han får hjälp att hålla igen på tempot, något som han annars inte gär
Jag och min sambo springer tillsammans något pass i veckan. Han är snabbare än mig så jag får bestämma hastigheten och han springer själv när han vill springa fort. Jag får en hare och han får hjälp att hålla igen på tempot, något som han annars inte gär
Quote from Elias Engqvist on 10 June 2009, 20:52Det där förstår jag inte riktigt - varför måste man tävla med sin sambo? Man måste inte köra snabbdistans jämt - ibland tar man det lite lugnare!
Edit: Jag skrev tydligen samtidigt med Anna 😉
Det där förstår jag inte riktigt - varför måste man tävla med sin sambo? Man måste inte köra snabbdistans jämt - ibland tar man det lite lugnare!
Edit: Jag skrev tydligen samtidigt med Anna 😉
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 20:58Oj. För att ingen skugga ska falla på min snälla sambo vill jag bara påpeka att han aldrig någonsin tävlar med mig. Om det inte ÄR tävling, förstås! 🙂 När vi springer ihop får jag alltid ligga först och anpassa farten, han håller sig strax bakom. Känsla
Oj. För att ingen skugga ska falla på min snälla sambo vill jag bara påpeka att han aldrig någonsin tävlar med mig. Om det inte ÄR tävling, förstås! 🙂 När vi springer ihop får jag alltid ligga först och anpassa farten, han håller sig strax bakom. Känsla
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 21:00Instämmer med föregående talare. 🙂
Instämmer med föregående talare. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 10 June 2009, 21:04Dumma dumma Eva 🙂
Dumma dumma Eva 🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 21:06Jag förstår vad du menar Eva, när sambon är extra "studsig" och jag känner mig seg och trött blir jag också irriterad. Men oftast går det bra och annars fräser jag lite och så känns det bättre sen *stackars sambo*. (H)
Jag förstår vad du menar Eva, när sambon är extra "studsig" och jag känner mig seg och trött blir jag också irriterad. Men oftast går det bra och annars fräser jag lite och så känns det bättre sen *stackars sambo*. (H)
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 21:14Jag har försökt springa med min sambo, men det går sådär.
Han är snabbare, men mer otränad (hur det nu kan hänga ihop).Vi kan springa ihop i vår lilla park, ett varv är 800 m, så man möts ju och springer om varandra hela tiden. Om han tar gåpauser så hi
Jag har försökt springa med min sambo, men det går sådär.
Han är snabbare, men mer otränad (hur det nu kan hänga ihop).
Vi kan springa ihop i vår lilla park, ett varv är 800 m, så man möts ju och springer om varandra hela tiden. Om han tar gåpauser så hi
Quote from Funbeat user on 10 June 2009, 21:16Jag tränar ibland med min granne trots att vi har fundamentalt skilda förutsättningar och befinner oss på olika nivåer. Jag är nybörjare och har begränsad kondis, men då jag är lång och smal vill jag gärna springa på i det som jag upplever som min "normal
Jag tränar ibland med min granne trots att vi har fundamentalt skilda förutsättningar och befinner oss på olika nivåer. Jag är nybörjare och har begränsad kondis, men då jag är lång och smal vill jag gärna springa på i det som jag upplever som min "normal