Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 08:27Och inte orkar man med särskilt många mil heller! 🙁
Och inte orkar man med särskilt många mil heller! 🙁
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 08:35...Man får hålla på desto längre i alla fall!
...Man får hålla på desto längre i alla fall!
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 12:41Dessutom får man ibland leka - finna sko i sörja.
Dessutom får man ibland leka - finna sko i sörja.
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 12:57Dina Hoka flyter väl upp till ytan med ett "plopp"? 😉
Dina Hoka flyter väl upp till ytan med ett "plopp"? 😉
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 19:11Ett annat alternativ att göra det tyngre är att springa med ett bildäck på släp ... det brukar skidåkare ofta göra! 😀
Ett annat alternativ att göra det tyngre är att springa med ett bildäck på släp ... det brukar skidåkare ofta göra! 😀
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 20:00Själv springer jag med bildäcket runt midjan, jämt...
Själv springer jag med bildäcket runt midjan, jämt...
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 20:22En miljon minst (t+) till Jan.
Mitt i prick.
En miljon minst (t+) till Jan.
Mitt i prick.
Quote from Funbeat user on 21 August 2013, 20:38Jan: LOL! 😀
Jan: LOL! 😀
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 14:15När armen måste kompensera för att hålla uppe vikten vid nedslag så bildas en rapp isometrisk muskelansträngning i biceps/triceps och trapezoid. Det skulle kunna jämföras med att någon släpper vikter på ryggen när man försöker göra plankan. Eller egentlig
När armen måste kompensera för att hålla uppe vikten vid nedslag så bildas en rapp isometrisk muskelansträngning i biceps/triceps och trapezoid. Det skulle kunna jämföras med att någon släpper vikter på ryggen när man försöker göra plankan. Eller egentlig
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 16:58Vet inte riktigt hur man förklarar känslan att springa med hantlarna.
Sprang häromdan 10 km med dem, och det är så himla
skönt. Har aldrig känningar dan efter, brukar känna mig mer sliten när jag
sprungit en pass i bra fart utan hantlar. Helt klart känns
Vet inte riktigt hur man förklarar känslan att springa med hantlarna.
Sprang häromdan 10 km med dem, och det är så himla
skönt. Har aldrig känningar dan efter, brukar känna mig mer sliten när jag
sprungit en pass i bra fart utan hantlar. Helt klart känns