Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 20:02Känns det bra, så är det för dig bra.
Strunta i att andra ( inkl. mig ) tycker att det är ett udda sätt och låter onödigt onaturligt.
Känns det bra, så är det för dig bra.
Strunta i att andra ( inkl. mig ) tycker att det är ett udda sätt och låter onödigt onaturligt.
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 20:45Det finns många olika sanningar. Det är även himla skönt att springa 2 eller 3 mil. Provat det ännu?
(Ser inget reggat, därav frågan.)
Det finns många olika sanningar. Det är även himla skönt att springa 2 eller 3 mil. Provat det ännu?
(Ser inget reggat, därav frågan.)
Quote from Funbeat user on 22 August 2013, 23:57Vikter i händerna har jag aldrig testat, vikter runt vristerna har jag provat men det kändes inte bra, dom vill röra på sig och det känns otrevligt. Jag använder ett par arbetsskor med stålhätta, dom väger 630 gram per sko, jag har tränat 296 mil med dom,
Vikter i händerna har jag aldrig testat, vikter runt vristerna har jag provat men det kändes inte bra, dom vill röra på sig och det känns otrevligt. Jag använder ett par arbetsskor med stålhätta, dom väger 630 gram per sko, jag har tränat 296 mil med dom,
Quote from Funbeat user on 23 August 2013, 21:19Jo då Anders, mellan 2 och 3 mil är de skönast att springa tycker jag,
Halvmaran har väl blivit en favorit distans känns det som.
Men på de passen skulle jag aldrig ta med mig vikterna:-)
Det finns ju gränser
Kim
Jo då Anders, mellan 2 och 3 mil är de skönast att springa tycker jag,
Halvmaran har väl blivit en favorit distans känns det som.
Men på de passen skulle jag aldrig ta med mig vikterna:-)
Det finns ju gränser
Kim