Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 09:07Tidigare, innan jag tvingades pendla till Babylon och fick min restid till jobbet ökad från 5 minuter till 65 minuter enkel väg, brukade jag också springa på morgonen.
Jag tyckte verkligen om det, även om det var jobbigt i början kom jag in i det. Det bä
Tidigare, innan jag tvingades pendla till Babylon och fick min restid till jobbet ökad från 5 minuter till 65 minuter enkel väg, brukade jag också springa på morgonen.
Jag tyckte verkligen om det, även om det var jobbigt i början kom jag in i det. Det bä
Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 10:08Precis som folk skrivit här så kan det ha en nedbrytande effekt på muskelmassan men jag antar att det är något man behöver bry sig om i kroppsbyggarsammanhang?
Jag hörde av en elitlöpare att han faktiskt la in lugna morgonpass för att träna kroppen att b
Precis som folk skrivit här så kan det ha en nedbrytande effekt på muskelmassan men jag antar att det är något man behöver bry sig om i kroppsbyggarsammanhang?
Jag hörde av en elitlöpare att han faktiskt la in lugna morgonpass för att träna kroppen att b
Quote from Funbeat user on 27 April 2007, 10:09En liten fråga, är det inte skillnad på "Springa på morgonen" (eller träna öht) på morgonen och "springa före frukost", tycker många
använder det synonymt?Jag sprang eller gick mornar en hel del förra sommaren (det var raskt outhärdligt när det blivit
En liten fråga, är det inte skillnad på "Springa på morgonen" (eller träna öht) på morgonen och "springa före frukost", tycker många
använder det synonymt?
Jag sprang eller gick mornar en hel del förra sommaren (det var raskt outhärdligt när det blivit
Quote from Jonas Täng on 27 April 2007, 10:11Det du stoppar i dig innan du sticker ut (du stiger väl inte upp hur långt som helst innan om du ska vara klar till halvsju?) hinner knappast tas upp av kroppen utan är bara en extra tyngd i magen. Men lite dricka - vatten eller te - och kanske några snab
Det du stoppar i dig innan du sticker ut (du stiger väl inte upp hur långt som helst innan om du ska vara klar till halvsju?) hinner knappast tas upp av kroppen utan är bara en extra tyngd i magen. Men lite dricka - vatten eller te - och kanske några snab
Quote from Therese Woodhill on 27 April 2007, 17:39citat"Precis som folk skrivit här så kan det ha en nedbrytande effekt på muskelmassan men jag antar att det är något man behöver bry sig om i kroppsbyggarsammanhang?"citat slut.
Jo jag tror nog det är så. Är man löpare så vill man ju inte ha en massa kus
citat"Precis som folk skrivit här så kan det ha en nedbrytande effekt på muskelmassan men jag antar att det är något man behöver bry sig om i kroppsbyggarsammanhang?"citat slut.
Jo jag tror nog det är så. Är man löpare så vill man ju inte ha en massa kus
Quote from Olof Robertson on 28 April 2007, 22:25Tack för alla synpunkter 🙂 Jag ska fundera och prova mig fram vad som funkar.
Imorn får jag mina nya skor som jag la undan på löplabbet förra veckan. Har riktigt längtat! Snart snart... (H)
Tack för alla synpunkter 🙂 Jag ska fundera och prova mig fram vad som funkar.
Imorn får jag mina nya skor som jag la undan på löplabbet förra veckan. Har riktigt längtat! Snart snart... (H)
Quote from Funbeat user on 29 April 2007, 00:17Ett problem med att äta precis innan man springer är att blodet då går till magen och kroppen börjar smälta och absorbera näring.
Min favorit är micra frysta bär (hallon, blåbär) så de blir varma. lägg till lite naturell lättyogurt. Sött och lätt!
Ordänt
Ett problem med att äta precis innan man springer är att blodet då går till magen och kroppen börjar smälta och absorbera näring.
Min favorit är micra frysta bär (hallon, blåbär) så de blir varma. lägg till lite naturell lättyogurt. Sött och lätt!
Ordänt
Quote from Funbeat user on 30 April 2007, 13:14En fördel med att äta precis innan man springer är att man efter ett tag vänjer kroppen vid det och inte får problem med håll etc.
Detta gör att man blir mer flexibel i sina träningstider och det blir lättare att hitta luckor om man inte måste vänta mins
En fördel med att äta precis innan man springer är att man efter ett tag vänjer kroppen vid det och inte får problem med håll etc.
Detta gör att man blir mer flexibel i sina träningstider och det blir lättare att hitta luckor om man inte måste vänta mins
Quote from Funbeat user on 30 April 2007, 14:49Anders: gör den? Jag har alltid trott att det var tvert om, den vänjer sig att springa innan frukost, visste inte att det funderar åt båda hållen.
Skulle spara tid att proppa i sig ett sånt där barn-packet russin och sedan dra ut direkt 🙂
Men vattnet d
Anders: gör den? Jag har alltid trott att det var tvert om, den vänjer sig att springa innan frukost, visste inte att det funderar åt båda hållen.
Skulle spara tid att proppa i sig ett sånt där barn-packet russin och sedan dra ut direkt 🙂
Men vattnet d
Quote from Therese Woodhill on 30 April 2007, 15:01Kroppen en helt otrolig manik...som man kan vänja vid det mesta.:)
Kroppen en helt otrolig manik...som man kan vänja vid det mesta.:)