Quote from Funbeat user on 30 April 2007, 16:10Vätska går snabbare för kroppen att skjutsa ut i kroppen, och dricker du 2-3dl vatten direkt när du stiger upp och och 2-3dl strax innan du ger dig ut så bör du ha ditt på det våta (kan bara inte skriva "torra" här) tills du kommer hem igen 🙂
Vätska går snabbare för kroppen att skjutsa ut i kroppen, och dricker du 2-3dl vatten direkt när du stiger upp och och 2-3dl strax innan du ger dig ut så bör du ha ditt på det våta (kan bara inte skriva "torra" här) tills du kommer hem igen 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2007, 09:51Denna tråd fick mig att åter igen pröva att ta en löparrunda på morgonen före frukost. Resultatet? En ren plåga (precis som jag mindes det sen sist jag tog en morgontur)! Benen kändes tunga och huvudet hade nog inte riktigt hunnit vakna det heller. Tackar
Denna tråd fick mig att åter igen pröva att ta en löparrunda på morgonen före frukost. Resultatet? En ren plåga (precis som jag mindes det sen sist jag tog en morgontur)! Benen kändes tunga och huvudet hade nog inte riktigt hunnit vakna det heller. Tackar
Quote from Therese Woodhill on 1 May 2007, 11:11en tanke med russin är att de har ett ganska högt GI vilket kan göra så man inte presterar så bra för dippen blir ganska stor eftersom man inte ätit något innan. Men det är nog bättre att äta något innan man springer helt klart.
en tanke med russin är att de har ett ganska högt GI vilket kan göra så man inte presterar så bra för dippen blir ganska stor eftersom man inte ätit något innan. Men det är nog bättre att äta något innan man springer helt klart.
Quote from Funbeat user on 2 May 2007, 11:33Själv kan jag inte springa på mogonen, särskilt inte om jag inte har ätit innan. Jag tycker att det är jättehärligt att vara ute tidigt på morgonen men springa går inte för jag blir snurrig och orkar inte hälften så mycket som i vanliga fall. Hellre då en
Själv kan jag inte springa på mogonen, särskilt inte om jag inte har ätit innan. Jag tycker att det är jättehärligt att vara ute tidigt på morgonen men springa går inte för jag blir snurrig och orkar inte hälften så mycket som i vanliga fall. Hellre då en