Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 11:31... vilket inta alls motsäger att du skulle kunna ha ett par superdämpade klossar jämte en slimmad racing flat på hyllan att nyttjas efter behag & dagsform.
-Det är kul att shoppa löpskor 😉
... vilket inta alls motsäger att du skulle kunna ha ett par superdämpade klossar jämte en slimmad racing flat på hyllan att nyttjas efter behag & dagsform.
-Det är kul att shoppa löpskor 😉
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 11:36Jag tror absolut att du ska börja med att springa rätt först, innan du adderar volym. Skorna spelar mindre roll i det hela, snarare att du får rätt kroppshållning, rätt frekvens, steglängd osv.
Börja med löpskolning och snabba intervallbaserade pass, inn
Jag tror absolut att du ska börja med att springa rätt först, innan du adderar volym. Skorna spelar mindre roll i det hela, snarare att du får rätt kroppshållning, rätt frekvens, steglängd osv.
Börja med löpskolning och snabba intervallbaserade pass, inn
Quote from Jonny Persson on 10 March 2011, 12:11Christer S: Det var en juniorsamling med skor du har. Här är mitt snapshot av aktiva skor för 1½ år sen.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=b6a1e6866aba4e9ab74e6eada0c0eefb.jpg&Size=
Christer S: Det var en juniorsamling med skor du har. Här är mitt snapshot av aktiva skor för 1½ år sen.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=b6a1e6866aba4e9ab74e6eada0c0eefb.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 12:15Oj, så mycket respons! 🙂
Har mest skummat era inlägg, men ska läsa nogrannare senare. Några funderingar har dock uppkommit redan. Finns det några skor med, så att säga, mittemellantjocka sulor som ni kan rekommendera (om jag nu ska följa råden att trän
Oj, så mycket respons! 🙂
Har mest skummat era inlägg, men ska läsa nogrannare senare. Några funderingar har dock uppkommit redan. Finns det några skor med, så att säga, mittemellantjocka sulor som ni kan rekommendera (om jag nu ska följa råden att trän
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 12:17@Mackan: Är det inte ett par Nike Zoom Waffle terrängspikar andra raden längst ut till vänster ? (L)
*impad*
@Mackan: Är det inte ett par Nike Zoom Waffle terrängspikar andra raden längst ut till vänster ? (L)
*impad*
Quote from Jonny Persson on 10 March 2011, 12:20Zoom Miler Spikes Anders. Underbara att springa i men alldeles för lite använda...
Zoom Miler Spikes Anders. Underbara att springa i men alldeles för lite använda...
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 12:21Susanne: Sacony Kinvara är ett förslag. Lätt, men inte helt odämpad och den är dämpad på "rätta stället", dvs ingen tjock och uppbyggd häl.
bild:www.activinstinct.com/productimg/172475/43139142-n.jpg
Susanne: Sacony Kinvara är ett förslag. Lätt, men inte helt odämpad och den är dämpad på "rätta stället", dvs ingen tjock och uppbyggd häl.
bild:www.activinstinct.com/productimg/172475/43139142-n.jpg
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 12:25Om alla ska brösta sig med sina skosamlingar får man väl haka på.
Snapshot på mina födelsedagsskor från 60-talet.
De är ganska väl använda och funkar fortfarande.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=ef33edf57a29497c8e277d4c29e4a3eb.jpg&Size=
Om alla ska brösta sig med sina skosamlingar får man väl haka på.
Snapshot på mina födelsedagsskor från 60-talet.
De är ganska väl använda och funkar fortfarande.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=ef33edf57a29497c8e277d4c29e4a3eb.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 12:30Jag älskar mina puma Eutopia och springer allt i dem (utom blankis). De andra 5 paren används sporadiskt. 😉 De är inte klumpiga och tunga men samtidigt tillräckligt dämpade för att det inte ska bli obekvämt på asfalt.
Tyvärr är den aktuella dammodellen
Jag älskar mina puma Eutopia och springer allt i dem (utom blankis). De andra 5 paren används sporadiskt. 😉 De är inte klumpiga och tunga men samtidigt tillräckligt dämpade för att det inte ska bli obekvämt på asfalt.
Tyvärr är den aktuella dammodellen
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 12:47Är du säker på att det där inte var barnmodellen, Anna? 😉
Är du säker på att det där inte var barnmodellen, Anna? 😉