Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 14:44"Heter det inte JU smuttare DESTO oftare?"
Jo, helt korrekt. Jag lyckades hålla mig men det gjorde inte du... 😉
"Heter det inte JU smuttare DESTO oftare?"
Jo, helt korrekt. Jag lyckades hålla mig men det gjorde inte du... 😉
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 15:42Anna: Det var precis så jag menade - alla är ju inte heller intresserade av att tassa omkring barfota. Då finns det bra skor som inte är jätteuppbyggda i hälen (med uppmuntran till hälduns sum följd) som mittimellanalternativ.
Annars älskar jag mina A3-o
Anna: Det var precis så jag menade - alla är ju inte heller intresserade av att tassa omkring barfota. Då finns det bra skor som inte är jätteuppbyggda i hälen (med uppmuntran till hälduns sum följd) som mittimellanalternativ.
Annars älskar jag mina A3-o
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 17:58Jag springer också långt i A3:orna utan problem, men det är nog lite vanesak.
Jag springer också långt i A3:orna utan problem, men det är nog lite vanesak.
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 18:30"Heter det inte JU smuttare DESTO oftare?"
Vad trött man blir på messerschmitters som inte har nåt bättre för sig än att klanka ner på andras stavning/grammatik/språk/whatever som inte passar in i deras lilla snäva vrå. Hur orkar ni?
"Heter det inte JU smuttare DESTO oftare?"
Vad trött man blir på messerschmitters som inte har nåt bättre för sig än att klanka ner på andras stavning/grammatik/språk/whatever som inte passar in i deras lilla snäva vrå. Hur orkar ni?
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 18:41Vad är "smuttare"? Lokalt fyllo som läppjar?
Vad är "smuttare"? Lokalt fyllo som läppjar?
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 18:43Smutt = liten, lätt, smäcker, smidig. Packa smutt = ta liten plats. Må min själ nu skonas från diverse språkfascisters vrede ety detta ord äro ej skrivet i SAOL.
Smutt = liten, lätt, smäcker, smidig. Packa smutt = ta liten plats. Må min själ nu skonas från diverse språkfascisters vrede ety detta ord äro ej skrivet i SAOL.
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 18:44Det var sent i livet, vi pm:ade ju om detta för ett antal timmar sedan Anders...
Tillägg: Och förövrigt så fick du då samma förklaring som ovan av just Bennu enligt ditt pm. Det räckte inte, behöver du ta det offentligt också?
Det var sent i livet, vi pm:ade ju om detta för ett antal timmar sedan Anders...
Tillägg: Och förövrigt så fick du då samma förklaring som ovan av just Bennu enligt ditt pm. Det räckte inte, behöver du ta det offentligt också?
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 18:45"detta ord äro" äro användes i samband med plural ;).
"detta ord äro" äro användes i samband med plural ;).
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 18:47Ja, David slog nog huvudet på spiken där tror jag (t+)
Fredrik också för den delen 😀
Ja, David slog nog huvudet på spiken där tror jag (t+)
Fredrik också för den delen 😀
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 18:48Kampsportaren i mig börjar ta över och orden "FIGHT! FIGHT! FIGHT!" skriker i huvudet... Hmmm. Kan man få se på en ordentlig ordfight sådär över nätet tro? Vem är instängd i buren? 😉
Kampsportaren i mig börjar ta över och orden "FIGHT! FIGHT! FIGHT!" skriker i huvudet... Hmmm. Kan man få se på en ordentlig ordfight sådär över nätet tro? Vem är instängd i buren? 😉