Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 18:49Eh, kan vi ta den på tyska? 😉
Eh, kan vi ta den på tyska? 😉
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 18:52Om jag kallar mig själv för "smutt", är jag ett litet lätt fyllo då? 😉
Kanske borde byta namn till "Smutten" och lämna demonerna hemma? 😉
Edit: Detta ska alltså tolkas som att jag gillar uttrycket, inte som någon sorts mobbning mot Anders.
Om jag kallar mig själv för "smutt", är jag ett litet lätt fyllo då? 😉
Kanske borde byta namn till "Smutten" och lämna demonerna hemma? 😉
Edit: Detta ska alltså tolkas som att jag gillar uttrycket, inte som någon sorts mobbning mot Anders.
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 21:09Ni kliar som ett irriterande myggbett.
Jag tänker även på dem som verkligen har problem med språket. Antingen pga. handikapp lr etnicitet. Har aldrig sett att nån lingvistik-taliban hoppat på någon av dem i "sina egna" tråder. Men räkna med att de ändå s
Ni kliar som ett irriterande myggbett.
Jag tänker även på dem som verkligen har problem med språket. Antingen pga. handikapp lr etnicitet. Har aldrig sett att nån lingvistik-taliban hoppat på någon av dem i "sina egna" tråder. Men räkna med att de ändå s
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 21:11Nähe, det kan jag direkt dementera, någon av de trådar jag startade spårade ur och blev en grammatiktråd. Fråga mig inte vilken dock.
Och förresten så har vi rett ut det i en annan tråd, det funkar att skriva ju...ju... även om det inte direkt anses som
Nähe, det kan jag direkt dementera, någon av de trådar jag startade spårade ur och blev en grammatiktråd. Fråga mig inte vilken dock.
Och förresten så har vi rett ut det i en annan tråd, det funkar att skriva ju...ju... även om det inte direkt anses som
Quote from Elias Engqvist on 10 March 2011, 21:19Anders, jag lovar dig, det finns MASSOR som stavar som krattor här. De som skulle skriva "Dem som skulle skriva..." i den här meningen tex.
Jag vet för jag är egentligen en stavningsfanatiker! Men jag håller mig. Oftast kan man dock se om skrivaren stava
Anders, jag lovar dig, det finns MASSOR som stavar som krattor här. De som skulle skriva "Dem som skulle skriva..." i den här meningen tex.
Jag vet för jag är egentligen en stavningsfanatiker! Men jag håller mig. Oftast kan man dock se om skrivaren stava
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 21:30Men hallå?!! Har ni inte gjort en höna av en fjäder nu? Det enda Anna undrade över var om det inte egentligen hette "Ju...desto" för att (nu gissar jag, så Anna får väl halshugga mig om jag har fel ;)) hon kanske kände sig osäker själv och inte för att dr
Men hallå?!! Har ni inte gjort en höna av en fjäder nu? Det enda Anna undrade över var om det inte egentligen hette "Ju...desto" för att (nu gissar jag, så Anna får väl halshugga mig om jag har fel ;)) hon kanske kände sig osäker själv och inte för att dr
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 21:50Jag håller med Bennu, jag frågade bara, jag smut(t)-s-kastade inte. Sedan trodde jag det var avklarat utanför tråden, men där hade jag uppenbarligen fel...
I övrigt håller jag med Christer. 😉
Jag håller med Bennu, jag frågade bara, jag smut(t)-s-kastade inte. Sedan trodde jag det var avklarat utanför tråden, men där hade jag uppenbarligen fel...
I övrigt håller jag med Christer. 😉
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 22:15En del gillar att anmärka på, eller skoja om, stavfel, de flesta gör det inte.
En del gillar att anmärka på, eller skoja om, stavfel, de flesta gör det inte.
Quote from Elias Engqvist on 10 March 2011, 22:32Det brukar inte Bennu göra heller och Anders är ju en trevlig kille - nu tycker jag att ni alla håller varann i hand och sjunger "We shall overcome"!!!
Det brukar inte Bennu göra heller och Anders är ju en trevlig kille - nu tycker jag att ni alla håller varann i hand och sjunger "We shall overcome"!!!
Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 22:35Jag skrev ett seriöst inlägg under eget autentiskt folkbokfört namn i en offentlig tråd.
Nån "Anna Pip" hade sen synpunkter på min grammatik lr nåt.
Anonyma krakar ska inte göra sig lustiga på riktiga människors bekostnad. Sen kvittar det vad som sagt i
Jag skrev ett seriöst inlägg under eget autentiskt folkbokfört namn i en offentlig tråd.
Nån "Anna Pip" hade sen synpunkter på min grammatik lr nåt.
Anonyma krakar ska inte göra sig lustiga på riktiga människors bekostnad. Sen kvittar det vad som sagt i