Quote from Funbeat user on 10 March 2011, 22:36Tack CS! Fast just nu känner jag mig ganska sur 😉
Tack CS! Fast just nu känner jag mig ganska sur 😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 06:22Den enda som i denna tråden har uppmärksammat på grammatiska (grammatikaliska?) brister var faktiskt jag. Och det på mina egna.
Den enda som i denna tråden har uppmärksammat på grammatiska (grammatikaliska?) brister var faktiskt jag. Och det på mina egna.
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 08:12Hade inte tänkte skriva mer men det finns en sak till som jag behöver skriva:
Jag ber om ursäkt för att jag direkt eller indirekt har förargat någon/förpestat någons tid med mina inlägg. Jag misslyckades med att förmedla vad som fanns i mitt huvud och i
Hade inte tänkte skriva mer men det finns en sak till som jag behöver skriva:
Jag ber om ursäkt för att jag direkt eller indirekt har förargat någon/förpestat någons tid med mina inlägg. Jag misslyckades med att förmedla vad som fanns i mitt huvud och i
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 08:38Hmmm, många inlägg men jag vet inte om Susanne blivit så mycket klokare på dem?
Ursäkta då om jag går on topic.
Jag skulle säga såhär. Om man idag springer regelbundet och så långt man vill och inte har några direkta besvär av det så ska man inte börja
Hmmm, många inlägg men jag vet inte om Susanne blivit så mycket klokare på dem?
Ursäkta då om jag går on topic.
Jag skulle säga såhär. Om man idag springer regelbundet och så långt man vill och inte har några direkta besvär av det så ska man inte börja
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 08:43B3D & CS tycker att vi ska bli vänner. Är vi inte det, lr är vi kanske ovänner? Måste man alltid bli vänner? Jag tycker att ni därmed har infört både djup & en intressant frågeställning till en i övrigt ganska tramsig skriftväxling.
På vilket sätt skulle
B3D & CS tycker att vi ska bli vänner. Är vi inte det, lr är vi kanske ovänner? Måste man alltid bli vänner? Jag tycker att ni därmed har infört både djup & en intressant frågeställning till en i övrigt ganska tramsig skriftväxling.
På vilket sätt skulle
Quote from Stefan Kinberg on 11 March 2011, 08:44Måste inflika det kanske helt ointressanta i denna diskussion, men som svarar på frågan om att springa "rätt".
Korrelationen mellan löpning i sig och ekonomiserad teknik verkar vara förbisedd i denna tråd, även om den associationen sannolikt bidrar till
Måste inflika det kanske helt ointressanta i denna diskussion, men som svarar på frågan om att springa "rätt".
Korrelationen mellan löpning i sig och ekonomiserad teknik verkar vara förbisedd i denna tråd, även om den associationen sannolikt bidrar till
Quote from Elias Engqvist on 11 March 2011, 08:48Anders: Jag tycker faktiskt, allvarligt talat, att det för bådas del är väl valda vänner!
Peter: Du talar lite i gåtor! Vilken "modell"?
Anders: Jag tycker faktiskt, allvarligt talat, att det för bådas del är väl valda vänner!
Peter: Du talar lite i gåtor! Vilken "modell"?
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 08:58Förstår inte vad AL menar... (?)
Peter: kan du utveckla? Det lät intressant tyckte jag (och skulle det då vara det "ointressanta" i diskussionen - vad är då det intressanta? I wanna hear that! ;))
Förstår inte vad AL menar... (?)
Peter: kan du utveckla? Det lät intressant tyckte jag (och skulle det då vara det "ointressanta" i diskussionen - vad är då det intressanta? I wanna hear that! ;))
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 10:28Jag är också lite nyfiken på att testa skor med lite mindre dämpning - men jag vet inte om jag borde. Springer till större delen på asfalt (eller löpband) och har en hel del problem med knäna (de ömmar ofta vilket de gjort hela livet men mer nu när jag bö
Jag är också lite nyfiken på att testa skor med lite mindre dämpning - men jag vet inte om jag borde. Springer till större delen på asfalt (eller löpband) och har en hel del problem med knäna (de ömmar ofta vilket de gjort hela livet men mer nu när jag bö
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 10:48Mina första trevande försök till terränglöpning gjordes i fulldämpade uppbyggda tingestar och det kändes instabilt, fr.a. mtp. risken för fotvrickningar. Kommande försök gjordes i moderna smutta terrängskor och det blev med ens en fröjd att nästan dansa s
Mina första trevande försök till terränglöpning gjordes i fulldämpade uppbyggda tingestar och det kändes instabilt, fr.a. mtp. risken för fotvrickningar. Kommande försök gjordes i moderna smutta terrängskor och det blev med ens en fröjd att nästan dansa s