Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringa rätt först?
You need to log in to create posts and topics.

Tack CS! Fast just nu känner jag mig ganska sur 😉

Den enda som i denna tråden har uppmärksammat på grammatiska (grammatikaliska?) brister var faktiskt jag. Och det på mina egna.

Hade inte tänkte skriva mer men det finns en sak till som jag behöver skriva:

Jag ber om ursäkt för att jag direkt eller indirekt har förargat någon/förpestat någons tid med mina inlägg. Jag misslyckades med att förmedla vad som fanns i mitt huvud och i

Hmmm, många inlägg men jag vet inte om Susanne blivit så mycket klokare på dem?

Ursäkta då om jag går on topic.

Jag skulle säga såhär. Om man idag springer regelbundet och så långt man vill och inte har några direkta besvär av det så ska man inte börja

B3D & CS tycker att vi ska bli vänner. Är vi inte det, lr är vi kanske ovänner? Måste man alltid bli vänner? Jag tycker att ni därmed har infört både djup & en intressant frågeställning till en i övrigt ganska tramsig skriftväxling.

På vilket sätt skulle

Måste inflika det kanske helt ointressanta i denna diskussion, men som svarar på frågan om att springa "rätt".

Korrelationen mellan löpning i sig och ekonomiserad teknik verkar vara förbisedd i denna tråd, även om den associationen sannolikt bidrar till

Anders: Jag tycker faktiskt, allvarligt talat, att det för bådas del är väl valda vänner!

Peter: Du talar lite i gåtor! Vilken "modell"?

Förstår inte vad AL menar... (?)

Peter: kan du utveckla? Det lät intressant tyckte jag (och skulle det då vara det "ointressanta" i diskussionen - vad är då det intressanta? I wanna hear that! ;))

Jag är också lite nyfiken på att testa skor med lite mindre dämpning - men jag vet inte om jag borde. Springer till större delen på asfalt (eller löpband) och har en hel del problem med knäna (de ömmar ofta vilket de gjort hela livet men mer nu när jag bö

Mina första trevande försök till terränglöpning gjordes i fulldämpade uppbyggda tingestar och det kändes instabilt, fr.a. mtp. risken för fotvrickningar. Kommande försök gjordes i moderna smutta terrängskor och det blev med ens en fröjd att nästan dansa s