Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 16:39Bara om h*n har nekrofil läggning.
Bara om h*n har nekrofil läggning.
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 17:03Rea på tunna skor att springa i nu på Stadium:
http://www.stadium.se/mode/herrskor/sneakers/103667/race-marine-m-larvik-canvas
De kostar bara 99:- så jag köpte två par att testa.
Rea på tunna skor att springa i nu på Stadium:
http://www.stadium.se/mode/herrskor/sneakers/103667/race-marine-m-larvik-canvas
De kostar bara 99:- så jag köpte två par att testa.
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 19:50Oj, oj, oj *skakar på huvudet*; det var inte lätt att sålla agnarna från vetet här inte! 😉
Men en del användbara tips och tankar har jag fått; tack snälla.
@ Peter Nilsson och Fia-Lotta: F-L tolkade mig rätt; det var just skor med lite _mindre_ dämpni
Oj, oj, oj *skakar på huvudet*; det var inte lätt att sålla agnarna från vetet här inte! 😉
Men en del användbara tips och tankar har jag fått; tack snälla.
@ Peter Nilsson och Fia-Lotta: F-L tolkade mig rätt; det var just skor med lite _mindre_ dämpni
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 20:12När jag sprang på löpband förra året lekte jag med tanken på att jag i stället sprang barfota på grus för att se om löpsteget blev annorlunda och jag tror faktiskt att det kan räcka för att försöka få in ett visst löpsteg. Eller så har jag lite för livlig
När jag sprang på löpband förra året lekte jag med tanken på att jag i stället sprang barfota på grus för att se om löpsteget blev annorlunda och jag tror faktiskt att det kan räcka för att försöka få in ett visst löpsteg. Eller så har jag lite för livlig
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 20:16Bennu; jag får väl börja visualisera jag också då! 😉
Bennu; jag får väl börja visualisera jag också då! 😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 20:19Ja, det måste väl ändå vara det mest riskfria alternativet m.a.p både priset och skadorna? 😀 funkar för fler aktiviteter också... Inte för hungern eller sömnen dock. (#) 😉
Ja, det måste väl ändå vara det mest riskfria alternativet m.a.p både priset och skadorna? 😀 funkar för fler aktiviteter också... Inte för hungern eller sömnen dock. (#) 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 13:18Morgonens löppass fick en trevlig avstickare ut på piren i Beijershamn, Öland.
http://www.youtube.com/watch?v=A0HrpxOP8k4
Det mesta av långpasset gick på asfalt men med förhållandevis lätta och milt dämpade skor. Då blir det liksom bara av sig själv att
Morgonens löppass fick en trevlig avstickare ut på piren i Beijershamn, Öland.
Det mesta av långpasset gick på asfalt men med förhållandevis lätta och milt dämpade skor. Då blir det liksom bara av sig själv att
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 13:56Susanne, simbutiken.se i Uppsala har aquasocks.
Butikschefen där lär ha kliat sej i skallen åtskilliga gånger senaste året. "VARFÖR ska alla ha badsockor nu?"
Susanne, simbutiken.se i Uppsala har aquasocks.
Butikschefen där lär ha kliat sej i skallen åtskilliga gånger senaste året. "VARFÖR ska alla ha badsockor nu?"
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 14:17>Och om jag förstått tanken med "naturligt löpsteg" så ska man _inte_ sätta i hälen först, eller?
Just det. Och inte heller springa på tårna eller framfoten som vissa tycks tro. Man ska landa på FOTEN
>Och om jag förstått tanken med "naturligt löpsteg" så ska man _inte_ sätta i hälen först, eller?
Just det. Och inte heller springa på tårna eller framfoten som vissa tycks tro. Man ska landa på FOTEN
Quote from Funbeat user on 13 March 2011, 14:17Såg något som hette aquashoes hos intersport igår. Samma sak?
Såg något som hette aquashoes hos intersport igår. Samma sak?