Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 10:51>Jag är också lite nyfiken på att testa skor med lite mindre dämpning - men jag vet inte om jag borde.
Men så prova då!>Springer till större delen på asfalt (eller löpband)
Inget underlag är fel eller "hårt" när du har rätt löpsteg>har en hel del prob
>Jag är också lite nyfiken på att testa skor med lite mindre dämpning - men jag vet inte om jag borde.
Men så prova då!
>Springer till större delen på asfalt (eller löpband)
Inget underlag är fel eller "hårt" när du har rätt löpsteg
>har en hel del prob
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 10:54Låter som att man ska ge det ett försök :-). Synd att man inte kunde hyra skor någonstans och testa för det blir dyra försök om man inte är nöjd och behöver köpa ännu ett till par.
Intersport har ju en månads garanti - är man inte nöjd får man lämna til
Låter som att man ska ge det ett försök :-). Synd att man inte kunde hyra skor någonstans och testa för det blir dyra försök om man inte är nöjd och behöver köpa ännu ett till par.
Intersport har ju en månads garanti - är man inte nöjd får man lämna til
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 11:03Ett par aquasocks = 150:-
Det kan inte kallas dyrt
Ett par aquasocks = 150:-
Det kan inte kallas dyrt
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 11:17Nä, det var ju inte så dyrt men jag vet inte om jag vill gå direkt till aquasocks... Får ont av grus genom de vanliga skorna. *prinsessan på ärten*
Nä, det var ju inte så dyrt men jag vet inte om jag vill gå direkt till aquasocks... Får ont av grus genom de vanliga skorna. *prinsessan på ärten*
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 12:48Christer:
Har likadana Icebugs...de har några år på nacken. Gillar dem skarpt!
Christer:
Har likadana Icebugs...de har några år på nacken. Gillar dem skarpt!
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 13:00Katarina P:
Det är just därför man ska gå direkt till så tunn sula/ingen sula alls. Just smärta och obehag är bra fingervisningar på om fötter och leder pallar trycket. Oftast säger sulorna till i tid så det inte går för långt (=överbelastning osv). Att ä
Katarina P:
Det är just därför man ska gå direkt till så tunn sula/ingen sula alls. Just smärta och obehag är bra fingervisningar på om fötter och leder pallar trycket. Oftast säger sulorna till i tid så det inte går för långt (=överbelastning osv). Att ä
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 13:30Denna sulan sa till för sent..
http://www.everything-virtual.org/bilder/charcot_malum_perforans.jpg
Denna sulan sa till för sent..
http://www.everything-virtual.org/bilder/charcot_malum_perforans.jpg
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 13:33Oh, fy f-n! IN YOUR FACE! Det var nog första gången jag ryggade tillbaka av att ha sett en bild på FB... (#)
Edit: Jag är glad att du inte visade den direkt i inlägget...
Oh, fy f-n! IN YOUR FACE! Det var nog första gången jag ryggade tillbaka av att ha sett en bild på FB... (#)
Edit: Jag är glad att du inte visade den direkt i inlägget...
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 16:05Snacka om hålfot!
Snacka om hålfot!
Quote from Funbeat user on 11 March 2011, 16:09Drömmen för en fotfetichist.
Drömmen för en fotfetichist.