Quote from Guest on 19 May 2011, 18:21Det är mycket med mål i trådarna. Långsiktiga och kortsiktiga. Viktmål, distansmål, fartmål, tidsmål, att ha kul, att må bra osv...(själv har jag LL som mitt mål i år).
Springer alla med mål eller har vi någon här som bara springer lite för att?
Det är mycket med mål i trådarna. Långsiktiga och kortsiktiga. Viktmål, distansmål, fartmål, tidsmål, att ha kul, att må bra osv...(själv har jag LL som mitt mål i år).
Springer alla med mål eller har vi någon här som bara springer lite för att?
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 18:31Ja.
2011: Ölands M & LL30.
2012: Ölands M & Munkastigen.
Övrigt: Allt längre distanser sub4.
Ja.
2011: Ölands M & LL30.
2012: Ölands M & Munkastigen.
Övrigt: Allt längre distanser sub4.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 18:43Jag är mållös.
Jag är mållös.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 18:45Fram till 2010 hade jag löpt många, många år utan mål och menig, men nu har även jag vissa mål för min löpning. Troligen återgår jag till att vara mållös om några år igen.
Fram till 2010 hade jag löpt många, många år utan mål och menig, men nu har även jag vissa mål för min löpning. Troligen återgår jag till att vara mållös om några år igen.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 18:55Peter, hur gjorde du och vad drev dig till att löpa vidare även när det var jobbigt? =)
Peter, hur gjorde du och vad drev dig till att löpa vidare även när det var jobbigt? =)
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 19:05Jag springer också mållös, eller ja, jag vill bränna fett, så det är väl mål i sig, men sen när jag är klar kommer jag springa "bara för att" det är kul 🙂
Jag springer också mållös, eller ja, jag vill bränna fett, så det är väl mål i sig, men sen när jag är klar kommer jag springa "bara för att" det är kul 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 19:55Jag har mål, från början handlade det om att genomföra tävlingarna, men nu försöker jag bli snabbare också...
Sedan är "springa lite för att" också ett mål.
Jag har mål, från början handlade det om att genomföra tävlingarna, men nu försöker jag bli snabbare också...
Sedan är "springa lite för att" också ett mål.
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 19:59Mitt mål är att springa. Att springa så mycket jag vill och tills jag dör. Förut hade jag mål och tidsgränser. Det behövs inte för mig nu. Det enda tummål jag har nu är att springa tre dar i veckan. Då sliter jag inte ut mig.
Kanske skall jag försöka s
Mitt mål är att springa. Att springa så mycket jag vill och tills jag dör. Förut hade jag mål och tidsgränser. Det behövs inte för mig nu. Det enda tummål jag har nu är att springa tre dar i veckan. Då sliter jag inte ut mig.
Kanske skall jag försöka s
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 20:27Jag sprang också många år utan andra mål än att må bra. Alternativet att inte träna har jag provat kortare perioder och det är inget för mig. Så jag är väldigt lättmotiverad.
Dock är det roligare att springa målmedvetet.
Jag sprang också många år utan andra mål än att må bra. Alternativet att inte träna har jag provat kortare perioder och det är inget för mig. Så jag är väldigt lättmotiverad.
Dock är det roligare att springa målmedvetet.
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2011, 20:58Jag har inget mål. Att springa är en del av mitt liv. Ibland mer, ibland ännu mer. Just nu har jag blandat in lite cykling o simning också.
Ibland deltar jag i jag tävlingar och då kan jag ha en idé om att komma under den eller den tiden, men det är int
Jag har inget mål. Att springa är en del av mitt liv. Ibland mer, ibland ännu mer. Just nu har jag blandat in lite cykling o simning också.
Ibland deltar jag i jag tävlingar och då kan jag ha en idé om att komma under den eller den tiden, men det är int