Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 20:12Instämmer, Christian.
Personligen är jag lycklig över att jag äntligen funnit glädje i löpningen och att det finns hopp för bättre hälsa framöver.
Men, jag måste erkänna att det är svårt att låta bli att kontinuerligt försöka förbättra sina resultat.
Instämmer, Christian.
Personligen är jag lycklig över att jag äntligen funnit glädje i löpningen och att det finns hopp för bättre hälsa framöver.
Men, jag måste erkänna att det är svårt att låta bli att kontinuerligt försöka förbättra sina resultat.
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 20:26Jag har inte påstått att det är fel med prestationsmål. Jag tycker bara att vikten av det överdrivs.
Jag håller med om att tävlingar är bra på många sätt, men det skulle de vara även om man resonerar som jag och springer så fort man kan utan att ansträng
Jag har inte påstått att det är fel med prestationsmål. Jag tycker bara att vikten av det överdrivs.
Jag håller med om att tävlingar är bra på många sätt, men det skulle de vara även om man resonerar som jag och springer så fort man kan utan att ansträng
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 17:02+1 på Marcus!
+1 på Marcus!
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 16:41Jag tycker löpning är jättetråkigt. Men det är en bra motionsform som är lätt att ta sig för. Man går hem efter jobbet, byter om snabbt och sticker ut. Inga väskor måste med, o det känns skönt efteråt. Väldigt skönt efteråt till o med.
Jag började för at
Jag tycker löpning är jättetråkigt. Men det är en bra motionsform som är lätt att ta sig för. Man går hem efter jobbet, byter om snabbt och sticker ut. Inga väskor måste med, o det känns skönt efteråt. Väldigt skönt efteråt till o med.
Jag började för at