Quote from Catharina Brattlin on 20 May 2011, 09:43SYlvia heter jag. 😉
OK, jag förstår hur Du tänker. Jag tänker lite annorlunda. För egen del, och det gäller ALLA mål jag har för tillfället (inte bara inom löpning utan även i yrkeslivet), så är oftast själva vägen till målet och aktiviteten det som dra
SYlvia heter jag. 😉
OK, jag förstår hur Du tänker. Jag tänker lite annorlunda. För egen del, och det gäller ALLA mål jag har för tillfället (inte bara inom löpning utan även i yrkeslivet), så är oftast själva vägen till målet och aktiviteten det som dra
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 09:48"Nog finns det mål och mening i vår färd - men det är vägen, som är mödan värd", Karin Boye.
Sorry för namnförväxlingen Sylvia.
"Nog finns det mål och mening i vår färd - men det är vägen, som är mödan värd", Karin Boye.
Sorry för namnförväxlingen Sylvia.
Quote from Catharina Brattlin on 20 May 2011, 09:51Aha, tackar!
No harm done. 🙂
Aha, tackar!
No harm done. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 09:53Jag blir tillfredsställd av en lugn utflykt lika mycket som de gånger jag sätter personbästa på en runda. Jag skulle ljuga om jag sa att jag vore mållös.
Jag blir tillfredsställd av en lugn utflykt lika mycket som de gånger jag sätter personbästa på en runda. Jag skulle ljuga om jag sa att jag vore mållös.
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 09:58Inga mål. Springer för att springa för att man mår bra av det. Försvinner lite fett på kuppen är det ett plus! Det betyder inte att man inte kan springa ett lopp då och då, men det gör man för att det är kul!
Inga mål. Springer för att springa för att man mår bra av det. Försvinner lite fett på kuppen är det ett plus! Det betyder inte att man inte kan springa ett lopp då och då, men det gör man för att det är kul!
Quote from Susan Hartley on 20 May 2011, 10:05Innan jag anmälde mig till förra årets upplaga av Stockholm marathon så hade jag inga direkta mål. Jag trodde mig inte vilja ha några särskilda mål och att jag inte ville följa en träningsplan eftersom jag inbillade mig att det skulle ta kål på motivation
Innan jag anmälde mig till förra årets upplaga av Stockholm marathon så hade jag inga direkta mål. Jag trodde mig inte vilja ha några särskilda mål och att jag inte ville följa en träningsplan eftersom jag inbillade mig att det skulle ta kål på motivation
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 11:14Hade fortsatt löpa även om inga tävlingar fanns för jag har blivit både frälst & beroende. De tydliga prestationsmålen är nog för jag är en late starter... Många i denna tråd har kanske redan levererat sina bästa tider & lopp och verkar ta löpningen lite
Hade fortsatt löpa även om inga tävlingar fanns för jag har blivit både frälst & beroende. De tydliga prestationsmålen är nog för jag är en late starter... Många i denna tråd har kanske redan levererat sina bästa tider & lopp och verkar ta löpningen lite
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 14:05Den här typen av diskussioner blir ju lite leda, allt eftersom. Men ändå kan jag inte hålla mig ifrån dem :).
Jag har som mål att utvecklas och köra det som känns bäst och roligast. Visst, bättre tider, ork och längre sträckor vill jag förstås uppnå (med
Den här typen av diskussioner blir ju lite leda, allt eftersom. Men ändå kan jag inte hålla mig ifrån dem :).
Jag har som mål att utvecklas och köra det som känns bäst och roligast. Visst, bättre tider, ork och längre sträckor vill jag förstås uppnå (med
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 19:42Haha David...å då ska jag förstöra dagen för dig med mitt eviga "jag tränar för att bli långsammare/sämre"....hehehe...
"Tiden går...klockan slår...hon är femton år...." Karl Gerhard....
Hoppas att ni alla som vill bli bättre å bättre å bättre någon gång
Haha David...å då ska jag förstöra dagen för dig med mitt eviga "jag tränar för att bli långsammare/sämre"....hehehe...
"Tiden går...klockan slår...hon är femton år...." Karl Gerhard....
Hoppas att ni alla som vill bli bättre å bättre å bättre någon gång
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 00:12Det Peter P. säger stämmer väldigt väl in på mej. Jag opererade en hjärtklaff för 2 år sedan, eftersom jag knappt orkade springa alls, orkade inte andas med någon reda, hjärtfelet var medfött, men blev långsamt allt sämre, liksom mina tider vid löpning. J
Det Peter P. säger stämmer väldigt väl in på mej. Jag opererade en hjärtklaff för 2 år sedan, eftersom jag knappt orkade springa alls, orkade inte andas med någon reda, hjärtfelet var medfött, men blev långsamt allt sämre, liksom mina tider vid löpning. J