Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 10:29Jag springer oftast i sälskap med mig själv. Jag tycker det är roligare med annat sälskap men svårt att få till.
Jag springer oftast i sälskap med mig själv. Jag tycker det är roligare med annat sälskap men svårt att få till.
Quote from Funbeat user on 23 December 2010, 19:53Sprang för 1 Vecka sedan(har glömt o berätta) på Skavlöten i Täby,3 km elljus-spår..det gick inge vidare,för de hade snöat o ingen hade sprungit innan,så jag fick joggpulsa fram i 1 1/2 dm lössnö o fick ingen rytm alls..ja halkade runt 1 varv o gav upp o
Sprang för 1 Vecka sedan(har glömt o berätta) på Skavlöten i Täby,3 km elljus-spår..det gick inge vidare,för de hade snöat o ingen hade sprungit innan,så jag fick joggpulsa fram i 1 1/2 dm lössnö o fick ingen rytm alls..ja halkade runt 1 varv o gav upp o
Quote from Funbeat user on 25 December 2010, 00:09Springer själv tyvärr. Men om nån trevlig tjej i Örebrotrakten vill löpa ihop med mig, så hör av er ; )
Springer själv tyvärr. Men om nån trevlig tjej i Örebrotrakten vill löpa ihop med mig, så hör av er ; )
Quote from Funbeat user on 26 December 2010, 19:28Instämmer med Jojo Im: det betyder så mycket att ha någon som inväntar mig eller inväntas av mig, speciellt på de längre sträckorna!
Instämmer med Jojo Im: det betyder så mycket att ha någon som inväntar mig eller inväntas av mig, speciellt på de längre sträckorna!
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 19:01Glasspass kör jag gärna med Jossan. Annars är ensam stark och har man tid att alltid springa och snacka springer man för såsigt 😉
Glasspass kör jag gärna med Jossan. Annars är ensam stark och har man tid att alltid springa och snacka springer man för såsigt 😉