Quote from Catharina Brattlin on 29 November 2010, 22:40Nja, född i Malmö, flyttad till Blekinge. Räknas man som en sån då?
Nja, född i Malmö, flyttad till Blekinge. Räknas man som en sån då?
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 22:50Nej, då är det heldanska. Tyvärr. 😉
(Min pappa var född i Limhamn 😉 )
Nej, då är det heldanska. Tyvärr. 😉
(Min pappa var född i Limhamn 😉 )
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 05:41Nu är vi där igen Magnus; det heter PÅ Limhamn! 😉 Dessutom bor där bara fiiint folk (säger bonnungen från Klagshamn) 🙂
Nu är vi där igen Magnus; det heter PÅ Limhamn! 😉 Dessutom bor där bara fiiint folk (säger bonnungen från Klagshamn) 🙂
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 07:59Jag springer alltid själv, men allt som oftast i grupp då jag tycker det är mycket roligare. Distanspassen bara flyger iväg och på kvalitetspassen har jag mycket lättare att pressa mig om jag har nån att "tävla" mot.
Jag springer alltid själv, men allt som oftast i grupp då jag tycker det är mycket roligare. Distanspassen bara flyger iväg och på kvalitetspassen har jag mycket lättare att pressa mig om jag har nån att "tävla" mot.
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 08:44Tack Henrik! Ytterligare en som springer SJÄLV men helst i ett sällskap. Då var jag inte ENSAM (!) om den uppfattningen i diskussionen!
Tack Henrik! Ytterligare en som springer SJÄLV men helst i ett sällskap. Då var jag inte ENSAM (!) om den uppfattningen i diskussionen!
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 09:51Jag fattar skillnaden och som språkfascist brukar jag vara mycket noga med regler. Detta till trots så säger jag ändå "jag går på bio själv" - det låter så fruktansvärt miserablet att säga "jag går på bio ensam".. Annars blir det nog "ensam hemma". Jag ka
Jag fattar skillnaden och som språkfascist brukar jag vara mycket noga med regler. Detta till trots så säger jag ändå "jag går på bio själv" - det låter så fruktansvärt miserablet att säga "jag går på bio ensam".. Annars blir det nog "ensam hemma". Jag ka
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 15:34Ok jag sprang med mig själv idag på lunch = sprang ensam 🙂
Inte konstigt att inflyttade har svårt med språket - jag är en av de .
😉
Ok jag sprang med mig själv idag på lunch = sprang ensam 🙂
Inte konstigt att inflyttade har svårt med språket - jag är en av de .
😉
Quote from Elias Engqvist on 1 December 2010, 16:45Du klarar dig bättre än många infödda svenskar 🙂
Edit: La till "infödda" 🙂
Du klarar dig bättre än många infödda svenskar 🙂
Edit: La till "infödda" 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 18:30Det mesta springer jag ensam,men ibland med sonen. 🙂
Det mesta springer jag ensam,men ibland med sonen. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 19:11jag sprang ensam i många år och tyckte det var helt ok.. sedan fick jag häng av en arbetskamrat och upptäckte fördelarna med sällskap. perfekt om motivation och ork dalar! nu springer jag nästan alltid ihop med sambon och det är supernajs!
fast jag upps
jag sprang ensam i många år och tyckte det var helt ok.. sedan fick jag häng av en arbetskamrat och upptäckte fördelarna med sällskap. perfekt om motivation och ork dalar! nu springer jag nästan alltid ihop med sambon och det är supernajs!
fast jag upps