Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 15:34Jag springer själv också...
Jag springer själv också...
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 17:06Jag är tydligen omgiven av ensamlöpare. Det verkar som jag hör till de få som uppskattar sällskap under löpningen!!!!
Jag är tydligen omgiven av ensamlöpare. Det verkar som jag hör till de få som uppskattar sällskap under löpningen!!!!
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 19:00Det blir jobbigt att vara ensam om att vilja ha sällskap! 😉
Det blir jobbigt att vara ensam om att vilja ha sällskap! 😉
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 20:31Jag har sprungit mycket ensam, mycket tillsammans med min dotter och numera oftast tillsammans med min man. Trivs bra med alla varianterna men kanske allra bäst med min dotter för då koncentrerar jag mig på att umgås med henne och märker inte att det kan
Jag har sprungit mycket ensam, mycket tillsammans med min dotter och numera oftast tillsammans med min man. Trivs bra med alla varianterna men kanske allra bäst med min dotter för då koncentrerar jag mig på att umgås med henne och märker inte att det kan
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 21:03tack för boktipset Lars!
tack för boktipset Lars!
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 21:56Jag springer själv.
Jag är själv hemma.
Jag ska gå på bio själv.Så använder man själv där jag kommer ifrån iaf. 🙂
Funderar på att skicka in den här tråden till Språket i P1...
Jag springer själv.
Jag är själv hemma.
Jag ska gå på bio själv.
Så använder man själv där jag kommer ifrån iaf. 🙂
Funderar på att skicka in den här tråden till Språket i P1...
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 21:57Och där kom den - dock utan geografisk angivelse 🙂
Och där kom den - dock utan geografisk angivelse 🙂
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 22:00Ja det är la bara vi bönner ifrå slätta som springer själva. Skaraborg, Sveriges vagga.
Ja det är la bara vi bönner ifrå slätta som springer själva. Skaraborg, Sveriges vagga.
Quote from Catharina Brattlin on 29 November 2010, 22:24Jag säger:
Jag springer ensam.
Jag är ensam hemma.
Jag ska gå på bio ensam.Jag är bonnatjej in i märgen, kan jag säga. Blekinges landsbygd. 😉
Jag säger:
Jag springer ensam.
Jag är ensam hemma.
Jag ska gå på bio ensam.
Jag är bonnatjej in i märgen, kan jag säga. Blekinges landsbygd. 😉
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 22:29Halvdanska?! (H)
Halvdanska?! (H)