Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 20:22"Ok jag sprang med mig själv idag på lunch = sprang ensam"
Ska man vara kinkig kanske det borde vara "Ok jag sprang för mig själv idag på lunchen"Men så konstigt är det inte, jmf "I ran by myself during lunch=I ran alone"
"Ok jag sprang med mig själv idag på lunch = sprang ensam"
Ska man vara kinkig kanske det borde vara "Ok jag sprang för mig själv idag på lunchen"
Men så konstigt är det inte, jmf "I ran by myself during lunch=I ran alone"
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 21:42Hej Erik, tack för att du är "kinkig"/ petig.
Idén var ett försök att vara lite rolig 🙂 .Som vanligt brukar jag lägga in" - viktigast att man rör på sig, denna gång handlar det om löpning" och att vi får några skratt med dessa diskussioner gör saken r
Hej Erik, tack för att du är "kinkig"/ petig.
Idén var ett försök att vara lite rolig 🙂 .
Som vanligt brukar jag lägga in" - viktigast att man rör på sig, denna gång handlar det om löpning" och att vi får några skratt med dessa diskussioner gör saken r
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 13:19Springer alltid ensam och trivs med det men skulle gärna springa med lite sällskap ibland också, så löpare i Timrå trakten kan ju alltid slå en pling (PM) =)
Springer alltid ensam och trivs med det men skulle gärna springa med lite sällskap ibland också, så löpare i Timrå trakten kan ju alltid slå en pling (PM) =)
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 20:58Det här tycker jag var en mycket intressant tråd. (t+)
Att så många föredrar att springa ensamma, lite märkligt...
Det här tycker jag var en mycket intressant tråd. (t+)
Att så många föredrar att springa ensamma, lite märkligt...
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 21:06Jag älskar att springa för mig själv! På med musiken och iväg, bara jag, låta tankarna komma och gå.
Jag älskar att springa för mig själv! På med musiken och iväg, bara jag, låta tankarna komma och gå.
Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 21:16Aldrig någon musik Eva....men annars går jag gärna till mitt rika inre....ehe....tänker ibland på patienter å personal samt terapisessioner. Men före ett marathonlopp så morsar man ju å snackar med typ 40 löpare å sen så blir det lite mingel under loppets
Aldrig någon musik Eva....men annars går jag gärna till mitt rika inre....ehe....tänker ibland på patienter å personal samt terapisessioner. Men före ett marathonlopp så morsar man ju å snackar med typ 40 löpare å sen så blir det lite mingel under loppets
Quote from Funbeat user on 16 December 2010, 07:08Jag springer ensam med musik i hörlurarna. Har provat att springa tillsammans med andra, men trivs mycket bättre med att själv kunna bestämma tempot under hela rundan. Nu när det blir mycket löpbandslöpning på gym händer det att vi är några stycken som kö
Jag springer ensam med musik i hörlurarna. Har provat att springa tillsammans med andra, men trivs mycket bättre med att själv kunna bestämma tempot under hela rundan. Nu när det blir mycket löpbandslöpning på gym händer det att vi är några stycken som kö
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 01:42Många ensamvargar
Även så också jag, tyvärr
Lyckad ibland hänga med frugan, men tycker inte om att snacka..
& ibland sonen som tycker om att snacka för mycket så man tappar fokus totalt, blir mycket extensieliska frågor...Söker med ljus & lykta
Många ensamvargar
Även så också jag, tyvärr
Lyckad ibland hänga med frugan, men tycker inte om att snacka..
& ibland sonen som tycker om att snacka för mycket så man tappar fokus totalt, blir mycket extensieliska frågor...
Söker med ljus & lykta
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 16:54Har med åren insett att jag föredrag löpning i sällskap, men fått erfara att många föredrar att springa ensamma av olika orsaker. Hittade nyss en helt fantastisk löparkompis här på FB och som precis som jag gillar lite längre sträckor också. Vi har därför
Har med åren insett att jag föredrag löpning i sällskap, men fått erfara att många föredrar att springa ensamma av olika orsaker. Hittade nyss en helt fantastisk löparkompis här på FB och som precis som jag gillar lite längre sträckor också. Vi har därför
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 13:59Springer för det mesta ensam, vinter som sommar, morgon som kväll!
Men har en kompis som jag springer med de gånger vi planerat in det,
vi är anmälda till ett fjäll-maraton(BAMM) som kräver att man tävlar i lag om 2st,
därför springer vi en del tillsam
Springer för det mesta ensam, vinter som sommar, morgon som kväll!
Men har en kompis som jag springer med de gånger vi planerat in det,
vi är anmälda till ett fjäll-maraton(BAMM) som kräver att man tävlar i lag om 2st,
därför springer vi en del tillsam